sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Un pic de Mozart

Simfonia 41 cu Karajan.

5 comentarii:

  1. buna dimineata Lucia.sa ai o zi faina

    RăspundețiȘtergere
  2. Dedicaţie pentru Băsescu? :) Cred că pe el îl zgîrie la urechi muzica asta precum pe noi nemuritoarele capodopere ale lu Vali Vijelie,Adi de Vito,BUG Mafia şi alte somităţi de astea... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mozart e binevenit intotdeauna...Poate ar trebui sa ascultam cu totii,printr-un program national,Concertul nr. 21 pentru pian si orchestra-asta pentru a mai iesi din depresia creata de conducatorii nostri iubiti! Doamna Lucia,va scriu si dumneavoastra din contul meu de pe ablog.Aici blogul meu exista,cel de pe weblog a disparut din motive necunoscute de mine...Of,surprizele lumii virtuale.Nu v-am mai scris de ceva vreme fiind prinsa de cotidian. Ce se mai aude ,draga doamna Lucia,cu volumul Premiilor Lili? Fusese un vis si disparuse si el? Cu drag,Malina

    RăspundețiȘtergere
  4. Inteleg ca pe Verdi il pastrezi pentru 6 decembrie. Desi nu cred ca va fi nevoie, eu ti-as sugera sa-l ai la indemana si pe 22 noiembrie. Pentru orice eventualitate ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cody, o zi minunată!

    Adrian SM
    Nu m-am gîndit la Băsescu, chiar am pus ce-mi place mie.

    Mălina Aniţoaei
    Volumul va fi, dar mi-am permis şi eu un pic de vacanţă de la "Premiile Lili".
    Şi Mozart va fi, întotdeauna.

    GS
    Da, Verdi. Sau Beethoven. Mereu aproape :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!