sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Cu dedicaţie

Cum spunea cineva demult: "Va fi o luptă!"

10 comentarii:

  1. Da, da, da ! Frumoasă, grea, minunată... Week-end plăcut dna Lucia !

    Pentru săptămîna care urmează mă gîndeam la " Dansul săbiilor" de Haceaturian ( aşa s-o fi scriind ?)
    Credeţi că ni-l puteţi oferi, ca întotdeauna, la momentul potrivit ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca tot ati pus dvs. Beethoven, eu am pus pe blog imnul Basescului, interpretat de Nicolae Guta.
    Si ca tot ati avut dvs. ideea de a transforma episoadele anti-basesciene in leapsa, sunteti prima mea invitata.
    Weekend placut... si cat mai putin basescianism ! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Matilda,
    Am să mă gîndesc la o ambianţă sonoră potrivită :D

    Alexandru Marin
    Fiecare cu muzica preferată :))
    Am să încerc să răspund la leapşă, deşi am mai răspuns la întrebarea asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merita sa raspundem pana scapam... :-D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultimul banc pe net:
    Băsescu şi Geoană zboară cu elicopterul. Băsescu aruncă o bancnotă de
    100 de lei şi zice:
    - Vreau să fac un român fericit!
    Geoană aruncă două bancnote şi zice:
    - Vreau să fac doi români fericiţi!
    Pilotul îi întreabă:
    - De ce nu vă aruncaţi amândoi, să-i faceţi fericiţi pe toţi românii ?!?

    :-) O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen bancul era cu sotii Ceausescu.stiind varianta originala, variata spusa de tine isi pierde tot hazul
    Sotii Ceausescu in elicopter deasupra Bucurestiului vad o coada mare in fata la un magazin.
    Elena- daca arunc un pui fac un roman fericit
    Nicu- daca arunc doi pui fac fericiti doi romani
    Pilotul-daca va arunc eu pe voi doi fac fericiti 22 de milioane de romani

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandru Marin
    Da, cred că trebuie.

    GS
    Oana s-a lansat cu succes. Ce-a făcut MM la olimpiadă?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna dimineata Lucia. duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur pentru Oana! MM zice ca a facut bine. Dar la ea ¨bine¨ este un termen cu un spectru foarte larg :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!