miercuri, 4 noiembrie 2009

Aniversare prezidenţială

Îmi place să fac daruri şi prietenii mei ştiu asta. Traian Băsescu nu face parte din prietenii mei şi nu aveam de gînd să-i fac vreun cadou de ziua lui. Dar Lilick, care i-a dat DELETE ALL, m-a cadorisit şi pe mine cu o leapşă: ce cadou i-aş face lui Traian Băsescu? Am spus, n-aveam de gînd, dar o leapşă nu se refuză.
Cum toate ideile bune le-au avut deja alţii, ce pot să fac? Să-l bag în felicit pur şi simplu? Mai bine îl trimit într-o călătorie all inclusive (numai dus!), cu ambarcaţiunea preferată.

sau

sau

Leapşa o dau oricui vrea s-o ia. Poate cineva are o idee mai bună.

10 comentarii:

  1. Ai dreptate, i se potrivește ... e dus cu pluta de ceva mai mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu l-am trimis în larg. Dar tot despre apă e vorba :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Chat Noir
    De s-ar duce cît mai departe...

    Gabriela Savitsky
    Tu eşti chiar sadică... Eu vreau doar să plece...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu prefer sa n-am idei legate de Basescu. A, stai, din cate imi amintesc s-a sinucis. Damn! Inca mai misca? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. un costum de haine vărgate i-ar veni la fix !

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana
    Mai mişcă, din reflex, cred :))

    Matilda
    Deci vrei să-i recomanzi o casă de modă? Armani, ceva?

    RăspundețiȘtergere
  7. 'Mneata, Lucia!

    Mda, ii dau un leu, sa-l ia metroul usor...
    Dar asta numai dupa ce ajunge singur la Vasile Milea...

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  8. @TUTUROR,
    AVEŢI ÎNTREBĂRI ?
    http://sfinx777.wordpress.com/2009/11/05/bulgarele-se-rostogoleste-basescule-a-fi-sau-a-nu-fi-presedinte/

    RăspundețiȘtergere
  9. Cody, bună dimineaţa!

    Bordelezu
    Ei, mi se pare ca, mult! Dacă fiecare cetăţean i-ar da un leu...

    Sibilla

    Excelentă idee, vom rostogoli bulgărele!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!