miercuri, 18 noiembrie 2009

Ce vom face în următorii 5 ani? Vom rîde?

Asta scriam în iulie. Mi se pare de actualitate şi oricum n-am chef de scris ceva nou. Sigur, poate săptămîna asta se rîde mai puţin. Atmosfera e încrîncenată, toxică, mi-e şi teamă să mă uit la televizor, cum aud ceva despre alegeri mi se face rău, tot felul de rele, de la migrenă la criză de sciatică, nu, asta chiar nu e de rîs. Dar e prea multă băşcălie şi prea puţină seriozitate în campania asta. Prea multe bombe care se fîsîie şi prea puţine adevăruri spuse şi asumate.

 Ce vom face în următorii 5 ani? Vom rîde?

12 comentarii:

  1. Nu mă intereseaza deloc campania, nu am urmărit NICIO emisiune, ma intereseaza mult mai mult zilele de 23 si 24 decit cea de 22. Prietenii stiu de ce.

    Dacă nu se potolesc cu greva metroului pînă pe 23, Conferinţa USR va fi în suferinţă de cvorum! Vă reamintesc ca trebuie sa avem 2/3 prezenţă. Totuşi trag speranţa că în vederea (sau în cinstea) zilei de 22 totul se va aranja. Să circulaţi bine şi să trăiţi cum puteţi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Horia, eşti un om fericit! Nici eu nu mă mai uit la emisiuni, dar nu pot să uit data de 22, primesc spam cu nemiluita prin e-mail de la diferite partide - oare de unde mi-au găsit adresa?
    Dar sunt de acord că pentru noi datele de 23 şi 24 sunt foarte importante. Sunt sigură că pînă atunci se va termina greva şi sper că vom avea cvorum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata Lucia.in urmatorii 5 ani,oau daca o sa fie precum ne-am gandit, bine o sa fie, o sa mai avem cate o editie anuala a premiilor Lili, si eu voi fi participant la fiecare editie lunara a cenaclului. lasand partea asta cred ca vom avea mai multa "liniste"

    RăspundețiȘtergere
  4. Cody, bună dimineaţa! Sper să fie cum spui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca avem noroc, ne vom vedea de obisnuitele noastre... succesuri si/sau esece! Daca nu, probabil ca vom deveni o tara de alcoolici... sau de grevisti... de conspiratori... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lulutza
    Exact. Aş adăuga, poate, o ţară de emigranţi sau mai degrabă de exilaţi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricum vom rade, asa e tara asta. Indiferent ce si cum, vom rade. Sper sa nu dam in plans, atunci e mai rau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred că vom plăti efectele acestor aberanţi 6 ani, cei mai siniştri din ultimii 20 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabriela Savitsky
    Da, sigur că vom plăti. Întrebarea e cum? Vom avea iar scandal după scandal şi hăhăială veselă la tocşouri? Sau vom avea o viaţă politică normală, plicticoasă, iar oamenii vor căuta alte surse de divertisment?

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper din tot sufletul ca balciul sa se sfarseasca. M-am saturat de divertisment politic. Vreau sa ma plictisesc si sa scriu poezii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabriela Savitsky
    Da, ne-ar prinde bine să ne plictisim şi să scriem...

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!