duminică, 1 noiembrie 2009

Leapşa mogulului

Constantin Gheorghe îmi transmite o leapşă primită de la Mordechai, care a primit-o direct de la mogul.
Mogulul Dan Voiculescu - singurul blogger dintre moguli, din cîte ştiu - este curios care sunt "cele mai bune condeie din on-line-ul românesc. Care sunt cei mai buni "creatori de conţinut” original (dincolo de marketing, pricepere tehnică, influenţă etc). Talent la taste, aşadar."
Îi mulţumesc lui Constantin Gheorghe, aprecierea lui mă onorează. Dar acum am o problemă. Pe cine numesc, cui dau mai departe leapşa? Cine sunt cele mai bune condeie? Voi merge, desigur, pe criteriul "pentru că-mi place". Dar dintre cei care-mi plac, trebuie să aleg doar cîţiva. Grea misie...
Deci, fără explicaţii, Mordechai, Lilick, George Şerban, Mădălina Ionescu, Vlad Stroescu. Şi Oana.
Mă opresc aici, după ce am tăiat de pe listă scriitori, oameni politici, jurnalişti de la trustul Mogulului, prieteni vechi şi noi şi alţi bloggeri de bine.

21 de comentarii:

  1. @Lucia

    Haha! Multumesc. In definitiv ai foarte mare dreptate. Nu citim ceea ce ne place? Nu citim un alt blogger pentru ca pur si simplu ne place? Poate, da, fara explicatii. Doar ne face ziua mai buna. Sau ne da idei. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna dimineata Lucia.duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Lilick
    Pot să dau şi explicaţii, dar astă-noapte eram prea obosită să mai scriu. Dar, de fapt, aşa e. Citim ce ne place. Sigur că acest "îmi place, nu-mi place" se bazează pe ceva, sigur că nu citesc un blog care nu-mi spune nimic, sigur că există pe undeva nişte criterii. Leapşa cerea condeie bune - asta am ales. Dar mai am în blogroll cel puţin încă o dată pe-atîtea condeie bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La toate motivele inserate, aş mai adăuga unul : citim acele texte în care ne regăsim, acolo unde autorul a spus ceea ce am fi scris şi noi, dar, în acel moment, ne-au lipsit cuvintele...

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucia, merci pentru leapsa! Ma onoreaza :) Primul meu gand, asa ... de dimineata, a fost sa i-o dau N´tzcai. Dar cu porceasca asta, e foarte riscant. Ma gandesc dupa ce-mi beau cafeaua cu MM :) Sper sa se trezeasca pana la pranz ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Matilda
    Da, sigur, aşa este

    GS
    N'tzca nu intră la categoria "condeie bune" nici între prieteni...
    Cafeaua e un sfetnic bun. MM, la fel.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aflu ca sunt si condei bun, si am primit si tema de postare, o leapsa de duminica seara.
    Multumesc mult pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaiiii, cata lume o sa ma urasca :))) Multumesc, Luciaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mădălina
    Aştept tema :)

    Oana
    Special am făcut-o :p

    RăspundețiȘtergere
  10. În atenţia celui care a avut curajul să semneze Anonim!

    1. Nu accept comentarii anonime. Dă-ţi osteneala să pui măcar un pseudonim, să ştiu cine-mi recomandă pe cine să recomand.
    2. Tema era "cele mai bune condeie". Mi-am spus părerea. Am în blogroll şi alţii care scriu foarte bine.
    Nu-l cunosc pe tînărul pe care mi-l recomanzi, ceea ce nu înseamnă că nu e bun. Dar n-am auzit pînă acum că aş face parte dintr-un juriu care are misia să caute talente pe net.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://sfinx777.wordpress.com/2009/11/03/si-totusi-iubim-romania-votam-pentru-noi-leapsa-de-la-mogul/

    RăspundețiȘtergere
  12. 'Mneatza Lucia!

    Am voie sa-ti spun ca mie-mi place si Nelinistitu'? :)
    O zi buna!

    Bordelezu
    Si tu imi placi cum scrii, d-aia te citesc... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Sibilla, mulţumesc!

    Bordelezu - Da, bănuiam eu că de asta :)
    Cum spuneam, mai sunt mulţi care-mo plac.

    RăspundețiȘtergere
  14. Te pricepi...
    Cetii... scrie de rupe. Are si vocabular :)
    De Mordechai zisei.

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt un condei foarte prost, dar multumesc mult. Tocmai am plecat din tara si scriu la un calculator de imprumut, dar cum o sa am acces mai stabil, o sa scriu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vlad
    Nu trebuie să exagerezi cu modestia. Scrii foarte bine, altminteri nu mi-ar plăcea să te citesc :)
    Îţi doresc succes în tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!