miercuri, 11 noiembrie 2009

Leapşa chinezească

De fapt e un concurs cu premii. Chinezu, avînd mult timp liber şi, în general, nefăcînd nimic în afară de Twitter, Facebook, Sportlocal.ro şi multe altele, s-a apucat să traducă o carte. Despre China, fireşte. Şi o oferă ca premiu (cu autograf, la cerere) celor care preiau leapşa de mai jos şi pun link către postarea lui pe acest subiect. În ce scop instituie Chinezul această leapşă cu premii? Pentru trafic, zice el :) Ok, nici eu nu mă supăr dacă daţi link spre postarea mea, tot pentru trafic :))
Serios vorbind, cartea "China modernă", publicată de editura Niculescu, trebuie să fie foarte interesantă, deci merită efortul.

Şi acum leapşa: ce animale au fost într-o viaţă anterioara candidaţii la preşedinţie. Răspundeţi cu sau fără argumente.

1. Traian Băsescu – scorpion
2. Mircea Geoană – elefant
3. Crin Antonescu – albatros
4. Sorin Oprescu – panteră
5. Gigi Becali – cimpanzeu
6. Corneliu Vadim Tudor – rinocer
7. Kelemen Hunor – bufniţă
8. Eduard Manole – nu-l cunosc
9. Remus Cernea – iepure de casă
10. Ovidiu Cristian Iane – nu-l cunosc
11. Constantin Rotaru – nu-l cunosc
12. Constantin Ninel Potârcă – curcan

Nu argumentez, mai ales că nu am argumente. Aşa mi s-a părut cînd am scris, dacă recitesc s-ar putea să am alte păreri. Lumea (animalelor) e mare!

19 comentarii:

  1. Bună leapșă.
    Există animalul numit ”pușcăriaș”?
    Tentant și premiul Chinezului.
    Suntem prinși, însă, în meandrele literaturii futuriste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela Savitsky

    Există zebra, care poartă costum în dungi. :)
    Da, îţi citesc cu interes romanul-foileton :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Zodiacul zburator

    Basescu - cioară
    Geoana - potîrniche
    Antonescu - huhurez
    Oprescu - curcă (în lemne)
    restul nişte vrăbii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Horia Gârbea

    Excelent! Dar genul bloggeristic numit leapşă presupune să scrii pe blogul tău, cu menţionarea blogului de unde ai luat leapşa (inclusiv linkul), iar în acest caz special, ca să te califici pentru premiu, cu link spre postarea lui Chinezu.
    Dar e nostim şi aşa!

    RăspundețiȘtergere
  5. 'Mneatza!

    Nu stiu ceilalti ce-au fost, dar Traian sigur a fost pitzigoi :)

    O zi buna!

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata Lucia, sa ai o zi faina

    RăspundețiȘtergere
  7. Bordelezu
    Da, cu ceata lui protocalie...

    Cody, mulţumesc, la fel şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mircea Geoană - elefant :) Paradoxal ... i se potrivește, mie mi-a plăcut cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana, 'neaţa! :)

    Chat Noir
    Da, se cam potriveşte :)

    RăspundețiȘtergere
  10. S-a strecurat o eroare! Basescu tocmai intr-o viata anterioara a fost om. Madalina mi-e martor, eu l-am felicitat pe 4 octombrie.

    RăspundețiȘtergere
  11. GS
    Ştiu că l-ai felicitat. Dar eşti sigur că a fost vreodată om?

    RăspundețiȘtergere
  12. Simpatică leapşă ! Iar animalele, foarte sugestive. Deşi bietele, n-au atîtea vicii...

    RăspundețiȘtergere
  13. . Traian Băsescu – Sarpe
    2. Mircea Geoană – Girafa
    3. Crin Antonescu – Cal
    4. Sorin Oprescu – Jder
    5. Gigi Becali – Maimuta
    6. Corneliu Vadim Tudor – Elefant
    7. Kelemen Hunor – Bufnita :)
    8. Eduard Manole – Cocostarc
    9. Remus Cernea – Pisica de mare
    10. Ovidiu Cristian Iane – Melc (aiurea, nici eu nu-l cunosc) :))
    11. Constantin Rotaru – Cal de mare
    12. Constantin Ninel Potârcă – Sconcs :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Lucia scuza-mi abuzul! Am incercat sa-i las un mesaj Madalinei dar voi blogspotii v-ati modernizat peste puterile mele de ... accesare :) Ma interesa unde as putea vedea emisiunea Eugeniei Voda. Pe site n-am gasit-o. Daca trece pe aici, poate da un semn.
    PS: ... si vi se deschid niste pagini ciudate, cand sa dau sa plec ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Lilick
    :))))))
    GS
    Cred că emisiunea e pe TVR Cultural, trebuie să fie în program pe site-ul TVR. N-am mai vorbit nici eu cu Mădălina de vreo două zile, dar âi spun cu prima ocazie.
    Da, şi mie îmi apar nişte pagini fantomă, nu ştiu de ce.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cody, o zi frumoasă!

    Sibilla, eşti oricînd binevenită aici, o zi bună!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!