vineri, 6 noiembrie 2009

"Marea rostogolire"

Am preluat de la Sibilla această sintagmă, odată cu excelenta idee a bulgărelui de întrebări cu care să-l copleşim pe Traian Băsescu. Un fel de leapşă, adresată tuturor bloggerilor şi cititorilor de bloguri.
Da, sunt multe întrebări la care preşedintele nu a răspuns şi nu dă semne că vrea să răspundă. Una din ele ar fi:
Cînd a minţit cînd a fost sincer Traian Băsescu - atunci cînd s-a declarat social-democrat, susţinînd principii şi valori de stînga? Cînd a aderat, cu partid cu tot, peste noapte, la principiile şi valorile popularilor europeni? Sau acum, cînd face o campanie cu accente care amintesc de propaganda nazistă?
Am să revin, dacă-mi mai vin în minte întrebări.

Voi ce întrebări aveţi? Să rostogolim bulgărele! Lilick a şi trecut la treabă :)

4 comentarii:

  1. Eu am o singura intrebare? Cand ne lasa dracu' in pace?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu doar o sa-i urez ceva: Sa traiesti bine! Precum morcovul, in pamant.... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lilick
    Mare, mare, sa-l strivească!

    Oana
    Pe 20 decembrie, cînd succesorul lui va depune jurămîntul.

    Adrian SM
    Cred că morcovul i s-a înfipt undeva...

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!