vineri, 6 noiembrie 2009

Breichin niuz! Simptomele gripei porcine la bărbaţi

Lumea medicală priveşte cu îngrijorare aşa-zisa gripă nouă, un nume mai soft pentru o realitate dură - gripa porcină. Suntem sfătuiţi să ne protejăm, se dezbate în tocşouri dacă e mai bine cu mască sau fără mască, se vorbeşte în neştire despre vaccinuri... dar cum să afli, de unde să ştii dacă persoana de lîngă tine are porceaina flu sau un guturai banal? De aceea, medicii din întreaga lume au primit cu bucurie descoperirea unui simptom al acestei boli, un  simptom foarte precis, care face inutile costisitoarele analize de sînge. Imaginea vorbeşte de la sine.


7 comentarii:

  1. Atreides

    Nu ştiu, parcă Negoiţă are ochelari... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. buna dimineata Lucia, fiind barbat ma abtin de la comentarii )))

    RăspundețiȘtergere
  3. 'Mneata!

    Merci, Lucia, m-ai linistit cu testul tau...
    Cum am deschis ochii am verificat...
    N-am gripa porcina, doar tuse magareasca...

    O zi buna!

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  4. Bordelezu
    Tusea măgărească nu e la modă anul ăsta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucia,

    Ma starnisi…
    Eu, cand nu stiu ceva, intreb un prieten, expert in domeniu, ca d-aia sunt prietenii pe pamant…

    O facui si acum, sunai un virusolog, ce crezi ca noi nu mai avem cercetatori?
    Ce crezi ca mi-a raspuns?

    – Ma, tu n-ai somn?
    – N-am, trai-ti-ar, ca uite ce a scris Lucia…
    – Ce stie ea, e scriitoare, francezii ei sunt niste poeti in domeniu, noi avem un test pentru barbati mult mai sigur, si altul pentru femei…
    – Zi-l repede p-ala pentru barbati…
    – Deschide televizoru’, o vezi pe Sulfina Barbu?
    – Da, o vad…
    – Acum incearca sa-ti faci un nod marinaresc…
    daca reusesti… n-ai gripa porcina, daca nu, du-te repede la Cercel…

    Cu respect,

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  6. Bordelezu
    Am încredere în medicii români :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!