joi, 24 februarie 2011

Concursul Blog de blog, înainte de final

Deci.
Se apropie momentul. Acela.

Citez din regulamentul juriului… dar mai bine nu. Recitiţi voi aici, că am zis bine ce am zis. Mai precizez că, aşa cum am anunţat, componenţa juriului se poate modifica oricînd, chiar şi după încheierea concursului. Încă nu şi-a dat nimeni demisia din juriu, nici nu a fost demis, dar nu se ştie ce ne rezervă viitorul. În schimb, vă anunţ cu bucurie că a apărut un nou membru în juriu, de fapt membru-corespondent : pictoriţa Rodica Iliesco, Paris-Şanhai.

Cum am mai spus de cîteva ori, criteriile, ca la orice concurs care se respectă, vor fi vagi şi confuze, regulile se vor schimba fără notificare, iar juriul îşi va propune şi nu mă îndoiesc că va reuşi să fie cît se poate de subiectiv. Sigur va reuşi, v-o spun din experienţă. Dacă metodele fireşti, adică „aşa vrea muşchii noştri” şi „Îmi place/nu-mi place” nu vor fi eficiente, vom recurge la unica soluţie obiectivă: vom da cu banul.

Deci.
Marea Gală online în cadrul căreia voi anunţa cîştigătorii concursului BLOG DE BLOG. CELE MAI BUNE BLOGURI DIN 2010 va avea loc vineri, 25 februarie 2011 la ora 22.

În prealabil, juriul se va reuni în jurul unei mese şi va stabili cîştigătorii printre cafele şi beri. Sau alte lichide plăcute. Locul întîlnirii este strict secret, chiar ultrasecret. Classified. Top Secret. Concurenţii care, pe surse sau prin alte metode specifice, vor reuşi să afle locul, ziua şi ora întîlnirii, vor fi rugaţi să aibă în mînă o garoafă mov, ca să-i putem identifica de la distanţă şi să luăm măsurile care se impun în asemenea situaţii. Pentru mai multe detalii citiţi postarea asta. Am scris-o acum doi ani, la concursul FĂRĂ CANGURI, dar îşi păstrează întru totul actualitatea.

Deci.

3 comentarii:

  1. Abia astept! Am castigat ceva? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept cu (ne)rabdare! Indifent de ori, ori, voi fi pe metereze!

    RăspundețiȘtergere
  3. O garoafă mov... Hm, știam cum să fac, dar e prea repede.
    Dar nu vin... vă las să vă desfășurați în voie :P
    O seară plăcută și jurizare... subiectivă! - ideea cu banul nu-mi surâde... câte fețe să aibă și săracul ban? :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!