miercuri, 2 februarie 2011

România e pe locul patru în Europa!

Nu la patinaj artistic. Nu la handbal sau la rugby. Evident, nu la fotbal.
Nu la nivelul de trai, nu la lungimea şi starea autostrăzilor, nu la producţia de mărfuri sau la PIB-ul pe cap de locuitor, nu la absorbţia fondurilor structurale.
România este pe locul patru în Europa la consumul de etnobotanice, am aflat ieri de pe Realitatea.net. Tot de acolo am aflat că, în condiţiile în care Agenţia Naţională Anti-Drog a fost desfiinţată prin grija guvernului Boc de a face economii, zilnic intră pe piaţă substanţe noi, unele nu foarte etno şi chiar deloc botanice, adică produse de sinteză fabricate nu se ştie unde, aşa cum nu se ştie nici cît sunt de periculoase. Dar, fiţi liniştiţi, sunt legale.

18 comentarii:

  1. si tot pe locul 4 suntem, de data asta in lume. la viteza internetului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur că sunt legale, dra Eba ne-a asigurat !

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am liniştit... :) Eu rămân la străvechile etno-ţuico-viticole:pălincuţa şi vinişorul... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. e grav! noi avem un baiat de 18 ani care apartine unui grup"Europe Direct", care printre altele lupta impotriva acestor produse, dar nu-i destul,pt. ca autoritatile incurajaza acest comert, fiind foarte profitabil. bine noi locuim in" hachersville", oras unde orice este posibil.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Codeus
    Nu despre asta e vorba.
    @Matilda
    Da, mititica de ea!
    @Adrian SM
    Etno-ţuico-viticolele sunt oricînd preferabile.
    @Paracetamola
    Da, e grav, de asta am şi scris. Am auzit de "Europe Direct", e foarte bine că există. Dar, cum spui, nu e destul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am rămas cu gura căscată cînd am văzut prăvălia aia la parterul blocului în care stă mama: O cameră chioară, vreo 3-4 metri pătrați, o masă, un computer și un handrălău. Și peste toate astea, firma: Etnobotanice. Am fugit pe scări în sus și am strigat înainte să intru pe usă: Maaaaaaaamaaaaaa, ce-i aia etnobotanice?
    :-)

    PS Acolo fusese pe vremea mea o librărie. Cu cărți.

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa-i multumim EBA-ei si scumpului ei tatic!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne Sfinte - unde va ajunge tara asta! am un frate in clasa a 10-a (nu ca ar fi important dar studiaza mult) si am vrut sa merg cu el la cofetaria din fata liceului dar el imi zice- Vrei sa testezi noile "mirodenii"?- se pare ca etnobotanicile se vindeau printre prajiturele si cafea!!!!!Acum nu mai conteaza ca e liceu din provincie unde abia de curand au pus calculatoare pentru informatica....dar vis-a-vis elevii sunt "bine serviti".

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu zic că, dacă ne străduim cu toții, putem prinde podiumul. Locul 4 e cel mai frustrant. Oricum, acum îmi explic unele reacții ale studenților mei.

    RăspundețiȘtergere
  10. @luciaverona

    Si eu tot luptator la categoria etno-tzuico-viticole.
    De mirat nu ma mira, ca orice natie amarata cautam "libertatea" in jocul de loto combinat cu etnobotanice ... fatala combinatie: de doua ori impozit pe speranta(as zice prostie).

    RăspundețiȘtergere
  11. Nominalizarile mele sunt aici: http://www.milliongossip.com/cele-mai-bune-bloguri-din-2010-133524
    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari, Lucia! ZE LIST = 39!
    Uau! Și eu mă făleam la nevastă-mea c-am urcat pe 290... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Horia Gârbea
    Mulţumesc, felicitări şi ţie :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu credeam ca am ajuns deja pe locul 4, atat de repede de cand au aparut la noi in tara porcariile astea. Dar nu stiu de ce ma mir, am fost martor cand i se vindeau unui copil care nu avea mai mult de 14 ani, nu ajungea bine sa vorbeasca cu vanzatoarea. N-am cuvinte unde s-a ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si de ce nu vedem si partea plina a paharului? Nu va ganditi ca puteam fi pe primul loc?

    RăspundețiȘtergere
  16. @Gabriela: nu cred ca mai exista o parte plina a paharului, situatia este deja tragica. Probabil ca nu mai dureaza mult pana ajungem si acolo in ritmul acesta.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!