vineri, 25 februarie 2011

Concurs-fulger: răspunsul

Cu cîteva săptămîni în urmă, după moartea mătuşii mele, a trebuit să triez lucrurile din apartamentul ei. Greu! Neînchipuit de greu. Să triezi obiectele, cărţile, actele cuiva care a trăit 95 de ani şi n-a aruncat niciodată nimic... Cînd, într-o sacoşă cu sculuri de lînă, am găsit husa maro de o formă atît de ciudată, întîi m-am speriat. Deşi, chiar a pistol nu arăta. Dar dacă...
Şi iată ce era:
Un tensiometru vechi, ca să nu spun vintage! :))))

4 comentarii:

  1. Pfff... am respirat uşurat. Iniţial am crezut că este aparatul lui Bleonţ.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar surpriză!:)..aşa ceva nu am văzut niciodată nici măcar prin imagini...dar acum,că nimeni nu a ghicit,poate ne spuneţi care ar fi fost premiul surpriză:)..

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ryanna
    Nici eu n-am văzut pînă acum :D
    Premiul ar fi fost o invitaţie la teatru.

    RăspundețiȘtergere
  4. oh,ce frumos cadou!:)..doar că cei mai câştigaţi ar fi fost cei din capitală...
    oricum, ideea de concurs a fost deosebita,şi personal cred că viaţa mătuşii dvs.merită o carte..95 de ani,o vârstă la care generaţii mai tinere nu mai au aşa speranţă de viaţă,spune multe..iar tensiometrul cu pricina,sigur poate fi o piesă de muzeu de mare interes...
    să aveţi o seară minunată!....

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!