luni, 14 februarie 2011

Băsescu şi ilegaliştii

Am înţeles că la vila Lac 1 (sau 2 sau 3), primul marinel al ţării îl sărbătoreşte pe  Belăntain Velăntain împreună cu ilegaliştii. Ilegaliştii pedelişti, desigur. Dar poate că el nu ştie asta.
Noi însă ştim. Ştim că aşa cum prevede Legea nr. 14/2003 a partidelor politice, orice partid înregistrat în România trebuie să ţină o adunare generală a membrilor săi (Congres, Convenţie sau oricum vor să-i spună) cel puţin o dată la 4 ani. Ultima Convenţie a PD a fost în 25 mai 2005. Sau a mai fost vreun congres de atunci? Nu sunt sigură şi istoria PDL nu precizează acest detaliu. Vorbeşte în treacăt de o Convenţie  Naţională Extraordinară, care ar fi validat în decembrie 2007 unirea cu PLD, dar asta nu se pune. Fără o adunare generală (convenţie) ordinară, cu dare de seamă şi alegeri, în termenul legal de 4 ani, PDL se află în ilegalitate. Adică, legal, nu există.
În mod normal şi conform legii menţionate mai sus, Ministerul Public ar trebui să constate acest lucru şi să declare inexistenţa de jure a PDL. Dar, nu ştiu de ce, cred că subiectul nu este pe agenda Codruţei conducerii Ministerului Public.
Sau poate... Da, e o idee! Chiar un scenariu.
Dacă sărbătoarea de bvelăntain nu se încheie cu rezultatul dorit, Băsescu va afla, cu uimire, că PDL este în ilegalitate, iar Codruţa Ministerul Public va constata oficial încetarea existenţei acestui partid. Sau, mai simplu, inexistenţa lui. Aşa că se poate înfiinţa foarte uşor un nou partid, acea Albă ca Zăpada de care tot auzim, un partid nou, imaculat, în care vor fi primiţi, pe alese, numai cei agreaţi. De ceilalţi se va ocupa DNA.
Sigur, ar mai fi o mică problemă, PDL, aflat în ilegalitate, deci inexistent, este la guvernare. Da, este complicat, nici măcar un nou premier n-ar schimba lucrurile.
În schimb, cei care găseau în tandra întîlnire de bvelăntain motive de suspendare a preşedintelui vor fi cu siguranţă dezamăgiţi: cum să suspenzi pe cineva pentru întîlnirea cu ceva inexistent?

17 comentarii:

  1. Poate ca Base a facut doar o sarba cu Alba ca Zapada (Udrea) sau o batuta cu Boc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intre timp NI SE PREGATESTE CEVA, mai bine zis CINEVA: Calin Georgescu" http://blogarogant.wordpress.com/2011/02/15/ni-se-pregateste-ceva/

    RăspundețiȘtergere
  3. AMm gasit cartea( Cercul Virtuos). Este cu adevarat cea mai buna radiografie a comunismului, mai ales ca este scrisa in timpul regimului. Pacat ca H. Salem , a plecat devreme la treburi mai bune, as fi vrut sa scrie o ceva dupa 20 de ani de " extraordinare trairi". Despre Boc si ai lui, nu-mi dau cu parerea, pt. ca asa cum spunea A. Paunescu" trebuie sa existi ca sa pot vorbi despre tine, dar tu nu ... esti". DE bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Întîlnirile destul de dese ale grupului parlamentar portocaliu cu şeful statului se pun ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si au iesit de la sedinta intelesi bustean. Chioru il vrea pe Cristian Popa si PD-L pe Vasile blaga. Nu-i asa ca se inteleg perfect de la o vreme?
    http://blogarogant.wordpress.com/2011/02/15/intelegere-perfecta-pdl-basescu/

    RăspundețiȘtergere
  6. Si au iesit de la sedinta intelesi bustean. Chioru il vrea pe Cristian Popa si PD-L pe Vasile blaga. Nu-i asa ca se inteleg perfect de la o vreme?
    http://blogarogant.wordpress.com/2011/02/15/intelegere-perfecta-pdl-basescu/

    RăspundețiȘtergere
  7. @mofturi de ochelarist
    Au dansat în familie.
    @blogarogant
    Mă bucur că ai început să comentezi la mine, dar să ştii că nu trebuie neapărat să laşi linkuri la fiecare comentariu. Oricum, la Blogspot linkurile din comentarii nu sunt funcţionale.
    @paracetamola
    Mă bucur că ai găsit cartea. Da, e păcat că autorul a plecat prea devreme dintre noi. În martie vor fi 20 de ani...
    @Matilda
    E vorba de grupurile parlamentare ale unui partid desfiinţat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi am relatat câtorva persoane poanta ta cu belăntain, citând aproximativ începutul articolului. Au râs, spontan, foarte relaxaţi brusc, deşi când ne-am început conversaţia erau preocupaţi, trişti, un pachet de nervi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Azi am relatat câtorva persoane poanta ta cu belăntain, citând aproximativ începutul articolului. Au râs, spontan, foarte relaxaţi brusc, deşi când ne-am început conversaţia erau preocupaţi, trişti, un pachet de nervi...

    RăspundețiȘtergere
  10. Exact ! grupurile parlamentare ale unui partid defunct.
    Atunci parlamentarii ai cui mai sunt ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamna Verona, cred ca in 2007 a fost vorba de o fuziune, ceea ce schimba nitel lucrurile si termenele, cred ca dl George Serban trebuie sa stie.

    RăspundețiȘtergere
  12. @renata
    Mă bucur că scrisul meu are acest efect :D
    @Matilda
    Parlamentarii sunt... hm... uninominali...

    RăspundețiȘtergere
  13. @LuciaVerona
    CU PLACERE.
    am vazut, am tot lasat...gest reflex:)
    uite, nu mai pun.
    AICI AR FI FOST LINKUL PE CARE AM INVATAT SA NU-L MAI PUN. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @blogarogant
    Sper că nu te-ai supărat. Am făcut şi eu greşeala asta la începuturile mele ca blogger şi mi-am dat seama că nu e bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ce bine de mine ca eu nu am facut greseala niciodata )))
    in alta ordine de idei chiar nu inteleg de ce s-ar bucura atata lume de disparitia pdl-ului de pe scena politica, eventual cu tot cu cei care l-au creat ))))

    RăspundețiȘtergere
  16. @LuciaVerona
    Sunt Arogant nu suparacios :))

    RăspundețiȘtergere
  17. @LuciaVerona
    Sunt Arogant nu suparacios :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!