sâmbătă, 26 februarie 2011

Aseară nu a căzut netul

După Gala online, chiar în timp ce aduceam şampania pentru distinşii participanţi, mi-a căzut conexiunea. Sau aşa am crezut eu, în naivitatea mea. După un sfert de oră de resetat modemul şi "pinguit" şi zece minute de depresie cu accente paranoice (De ce mi se întîmplă mie asta? De ce acum? Ce au cu mine? etc.), am decis să telefonez la furnizorul meu de internet. Care era la datorie, printr-un reprezentant. Şi m-a liniştit: nu mi-a căzut netul.
N-a căzut. A fost luat. De ei. Pentru "mentenanţă". O operaţiune programată din timp. Şi care urma să dureze vreo patru ore. Ah, da, asta e cu totul şi cu totul altceva. Dacă era programată...
La întrebarea mea firească: "De ce nu i-aţi anunţat pe utilizatori?", reprezentantul n-a fost în stare să răspundă.
E bine, totuşi, că n-a căzut netul. Nu am motive de depresie.

18 comentarii:

  1. si totusi am avut noroc, nu? daca programau cu o ora mai repede, in mijlocul Galei. atunci sa vezi nervi si nu doar la tine ))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Codeus
    Cody, nici nu vreau să mă gîndesc la una ca asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai observat, Lucia, ce liniştiţi devenim, deodată, când aflăm că "e de la ei" şi nu "de la ceilalţi"?

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ca n-am cazut si eu odata cu netu'. Multumesc pentru premiu! Si mi l-ati dat si fara spaga, fiindca nu v-am gasit!

    RăspundețiȘtergere
  5. @renata
    Dacă mă auzeai aseară, nu ziceai de "liniştiţi" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @mofturi de ochelarist
    Felicitări!
    Nu m-ai găsit pentru şpagă? Nu e timpul pierdut :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ca macar juriului nu i-a cazut netul ca eu, taman la marea Gala a premiilor, mi-a cazut...curentul in de sat! In mod sigur, cineva de la ENEL, RENEL sau cum i-o mai zice, a vrut sa ma saboteze!!!
    Multumesc pentru premiu, ma simt onorat!
    Felicit juriul pentru impartialitate dar si pe toti castigatorii!
    O zi minunata tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cei care se bat în piept şi spun cu voce tare că nu au dat şpagă sunt cei care au cotizat cel mai mult, evident... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tare, foarte frumos. Sper ca juriul a plecat acasa (din nou) cu sacosele si portbagajele pline, asa cum se obisnuieste in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Geocer
    Nu, am plecat cum am venit, cu taxiul :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa nu uitam ca suntem pe primul loc in Europa in ce priveste viteza internetului ! Nu e gluma !

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu e prima " mentenanţă" ! Bine oricum că nu ne-au deranjat gala .
    Au ieşit petele de şampanie de pe rochia de seară ? :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Lucia,
    propun să nu mai organizezi, pentru 2011, concurs de bloguri, ci, direct, concurs de şpăgi. Ca la premiile Oscar.
    Primele titluri care îmi trec prin cap: "Atunci i-am condamnat pe toţi la şpagă", "Prea mic pentru o şpagă atât de mare", "Şpagă la marginea drumului", "Ghici cine vine azi la şpagă?"

    RăspundețiȘtergere
  14. @renata
    Cred că am să ţin cont de propunerea ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc frumos fanilor, juriului şi, nu în ultimul rând, iniţiatoarei acestui minunat concurs. :)
    Să dea Dumnezeu să nu dezamăgesc şi să ne revedem cu foarte, foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!