joi, 17 februarie 2011

BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010. Juriul munceşte de zor

Azi la prînz, în Sala Oglinzilor de la Uniunea Scriitorilor, a avut loc o şedinţă de lucru a juriului. Nu ştiu foarte sigur dacă am avut cvorum, dar nici la Parlament nu se mai prea ţine cont de asta.
Membrii juriului au discutat despre blogurile nominalizate, au răspuns la apeluri telefonice, au făcut propuneri, au acceptat propuneri, au respins propuneri, au trimis sms-uri, au primit e-mailuri, au comentat pe Facebook, au băut cafea şi apă minerală. Sau plată. Pe scurt, discuţiile au fost deosebit animate. A fost aprobată prin consens propunerea ca juriul să se întîlnească din nou săptămîna viitoare, pentru a stabili rezultatele finale ale concursului Blog de blog. Cînd şi unde? Secret! Ultrasecret. Nici măcar membrii juriului nu au aflat încă. Adică nu toţi.
Din păcate, preocupaţi de dezbatere, am uitat de imagine, adică n-am făcut poze. Deci, va trebui să mă credeţi pe cuvînt.

19 comentarii:

  1. ahhh..si am avut aparatul foto la mine....

    RăspundețiȘtergere
  2. devine tot mai serioasa treaba. auzi domne la ei, Sala Oglinzilor, treba din ce in ce mai oficiala ))) de unde anii trecuti se intalneau mai la o cafea, cafenea ca ilegalistii ))))acum uite la ei

    RăspundețiȘtergere
  3. @ionut
    Şi eu îl aveam în poşetă...
    @codeus
    Asta numai pentru că nu mai există restaurantul de la Uniune. N-am avut încotro :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ei cum sa nu aveti incotro, puteati merge la Gambrinus )))sau mai stiu eu ce restaurant in voga

    RăspundețiȘtergere
  5. @codeus
    De ce Gambrinus? Nici nu ştiu dacă mai există.
    Cody, n-aveam încotro pentru că, în mod tradiţional, acest concurs este legat de clădirea Uniunii.
    Dar unii din noi ne-am dus apoi la un restaurant :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cică Blaga dă buzna în biroul lui WoodRea.
    Primul lucru îi toarnă-n cap o ceaşcă de cafea.
    Apoi îi dă o palmă după ceafă, ia un pix şi începe să îi mâzgălească geanta de lux. Lasă geanta şi sare să o ia la palme pe femeie.
    Atunci intră în viteză Sulfina, strigând:
    -Vasile, termină, am glumit, nu te-a nominalizat premier!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. INTREBARE: De ce in jurul lui Basescu nici iarba nu creste?

    RASPUNS RADIO EREVAN: Pentru ca o coseste mereu ala mic de respira greu…Boc, Umil Boc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Confirm că am fost de față la juriu. Numai la restaurant n-am ajuns. Data viitoare. Sapt. viitoare pot numai dupa 12-12.30.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lucia, nu vă lăsaţi "pradă" sugestiilor lui Cody! Gambrinus s-a desfiinţat cu ani în urmă. Mai bine aşa: oglindă-oglinjoară, cine-i cel mai bun pe blogosfoară?

    RăspundețiȘtergere
  10. @blogarogant
    Mulţumesc de primul banc! Ăla cu Blaga premier... Am râs, ca şi cum ar fi fost adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Horia Gârbea
    Cred că va fi ceva mai tîrziu, pe la 15,30.

    RăspundețiȘtergere
  12. @renata
    Ştiam eu că Gambrinus s-a desfiinţat! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru mine 15.30 e f. tirziu. Dau in plic!

    RăspundețiȘtergere
  14. sa tineti cont si de statisticile oficiale la cel mai bun/prolific comentator:))

    http://www.zelist.ro/comenteeezi/top-bloguri

    RăspundețiȘtergere
  15. Horia Gârbea
    Vom găsi o soluţie.
    @Pato Basil
    Nu ţinem seama de statistici, nici oficiale, nici neoficiale. Reciteşte, te rog, regulamentul, am anunţat că juriul va fi subiectiv, că principalele criterii sunt "îmi place/nu-mi place" şi "aşa vrea muşchii mei". Deci... :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumim pentru informare!
    Asta cu pozele e Dovada!
    Pe de alta parte, eu de acum pun poza la fiecare articol din ratiuni de marketing, mai ales pentru FB.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dar cine are nevoie de dovezi? Trăim într-o ţară limpede!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!