duminică, 30 ianuarie 2011

Blog de blog - cele mai bune bloguri din 2010. Nominalizările continuă.

Am anunţat iniţial că faza de nominalizări se va încheia la 1 februarie. Din păcate, această dată coincide cu o tristă întîmplare de familie pe care nu aveam cum s-o anticipez exact. Pentru că nu ştiu cît timp şi mai ales chef voi avea în aceste zile, mă gîndesc că ar fi bine să prelungim faza de nominalizări pînă sîmbătă, 5 februarie.
Între timp, juriul lucrează din greu. Vă daţi seama, desigur, că toate nominalizările trebuie centralizate, contabilizate şi analizate.
Dar, cum spuneam, cei care încă nu au nominalizat mai au cîteva zile la dispoziţie.

41 de comentarii:

  1. Aş putea spune : scrieţi liniştiţi, juriul lucrează pentru voi ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Seara bună...
    Nominalizările mele sunt aici:

    http://flaviusobeada.wordpress.com/2011/01/31/transformari-genetice-blogolumea/

    Toate cele bune în toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Matilda
    Ah, da!
    @Flavius
    Multumesc.
    @marul
    Inclusiv pe tine, din cîte văd - altminteri n-ai fi comentat. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ideea de a prelungi perioada pentru nominalizări.
    Nu ne putem plînge că şomăm !
    Să vedeţi ce v-aşteaptă :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Omul bun si marul rascopt! :)
    Ies offence.
    Sa vedem daca o sa-mi iau ban, ca mi-o caut ... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi pare rău pentru NECAZUL din Familie !
    Vă doresc doar: BENEFIC şi Pe VOIA lui Dumnezeu, iar "noi" ... "să le trecem pe toate ... cu BINE !"
    Voi profita de această neaşteptată "amânare", încercând să fac pe două din cele 9 bloguri ale mele (ambele Principale), nominalizările mele.
    (deoarece SIMT că iar am probleme ... din partea hackerului, CER PERMISIUNEA de a le "confirma" ŞI prin email, sau gmail !!! = adineauri, mi s-a oprit "Publicaţi Postarea", pe motiv că:
    ori am făcut dublu clik,
    ori sunt doi CARE ... POSTEAZĂ pe blogul dvs.
    -- tocmai "editam" pe BLA ... BLA ... BLA)
    ............
    Cele două Bloguri unde voi încerca NOMINALIZĂRI:
    CORNELIUS ROSCA şi BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI .
    ~
    Vă doresc MULTĂ SĂNĂTATE, atât dvs., cât şi Familiei dumneavoastră !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am completat lista de nominalizari pentru sectiunea "Cel mai bun blog de muzica". Se gaseste la sfarsitul postarii James Brown - Try me

    RăspundețiȘtergere
  8. http://pensiuneaedenjibou.wordpress.com/2011/02/01/blog-de-blog-%E2%80%93-cele-mai-bune-bloguri-din-2010/

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.bboyjumpy.blogspot.com o idee pls daca va place. Multumesc. Follow me here please. Thx have a good day.

    RăspundețiȘtergere
  10. nominalizarile mele:
    http://irina.bartolomeu.ro/?p=756

    RăspundețiȘtergere
  11. http://raluxbujor.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.touchofadream.info/?p=5339 - am mai trimis o data pe 1 insa nici acum nu a aparut comentariul, sper ca acum sa apara. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua,
    Gasiti nominalizarile mele la adresa: http://www.mrsport.ro/30192-leap%C8%99a-anului-2011-blog-de-blog-%E2%80%93-cele-mai-bune-bloguri-din-2010

    sau aici: Leapșa anului 2011: BLOG DE BLOG – cele mai bune bloguri din 2010

    cu multumiri,
    MrSport

    RăspundețiȘtergere
  14. mai pot nominaliza si azi? scriu ca scrie pana pe 5 ... dar ...

    RăspundețiȘtergere
  15. E 5 februarie si ma grabesc!!!! Mai am la dispozitie cateva ore pentru nominalizari...imi cer scuze ca va stresez pe ultima suta de metri, dar...nici un "dar"!
    Ma ocup acum de lista!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru toţi cei care au întrebat: puteţi trimite linkuri pînă la ora 24.

    RăspundețiȘtergere
  17. ah, acum am observat ca nu am postat unde trebuie link-ul. imi cer scuze, o sa-l postez acum unde trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  18. http://grosca.blogspot.com/2011/02/scoala-romaneasca-de-bloggeraj-la.html .
    "Caseta" mă anunţă :
    [Atenţie: conţine conţinut neautentificat]

    RăspundețiȘtergere
  19. Caseta de postare comentariu ! Are in partea dreapta jos, peste lacatul galbenm, un disc rosu cu semnul exclamarii ! Asa a fost si cand am COMENTAT la domnul Mugur Badarau, iar acum ... cele doua comentarii ... AU DISPARUT !
    Imi cer iertare !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  20. As fi trimis si prin email, (cum am mai spus), dar nu am gasit nicaieri ... adresa de email !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  21. @DoarATAT
    Eu nu văd nici un lacăt şi nici un disc roşu, dar am trecut de la caseta de comentarii de sub blog la cea de tip pop-up. Dă click sub postare, unde scrie numărul de comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mă Iertaţi ! Am ajuns iar aici, în încercarea de a vă ajuta, pe unul din blogurile mele : http://abisurilemele.blogspot.com/2011/02/nominalizări.html ~ abia am început, deocamdată am de triat ... participanţii la nominalizări.
    Nu vreau să vă "dublez", nici să vă verific, ci doar, fiind "neutru" (neimplicat emoţional) ... COMASEZ până la "faza" din care DOAR Juriul ALEGE !
    Însă, deja am o "problemă" deoarece ... mulţi participanţi, au făcut nominalizări "direct" la dvs., fără a preciza link-ul LOR de "Postare proprie", sau, ca în cazul domnului ionelmuscalu ... au GREŞIT TEHNIC şi nu au mai avut cum să vă trimită link (http://ionelmuscalu.blogspot.com/2011/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din.html), precizindu-şi doar blogul (mi-a luat ceva timp, până am "desluşit" pe domnul Muscalu !).
    Nu-l cunosc personal, dar ... vă rog, poate faceţi o excepţie !
    ~
    Cât despre "casetă", fiind sub "presiunea timpului", era mai corect: [fereastră pentru comentarii]. Staţi liniştită, problema este doar LA MINE, am mai semnalat-o şi altor bloggeri, care mi-au dat acelaşi răspuns ! Din cauza acestor "hibe minore" cu care mă lupt PERMANENT (conceptual, căci practic ... nu mă pricep descurca !), eu am o MARE neîncredere în ... acest Virtual !
    ~
    Vă rog să mă iertaţi ... pentru timpul răpit, prin acest coment !
    ~
    Cornelius, :)
    PS: ... eu voi face selecţia, doar din nominalizările efectuate pe blogul dvs. Dacă vă este util, vă rog să-mi precizaţi, UNDE s-au mai făcut nominalizări ! ESTE întradevăr o muncă titanică ! ... ~,

    RăspundețiȘtergere
  23. ...am depasit cu totul termenul stabilit pentru nominalizari, am iesit si din "prelungiri"...dar pentru prietenii virtuali am votat si eu, chiar daca nu mai pot intra in concurs...
    http://prescolariimei.blogspot.com/2011/02/blog-de-blog-2010.html

    RăspundețiȘtergere
  24. Cam când vor fi pbulicate rezultatele finale? (câştigătorii)

    RăspundețiȘtergere
  25. @doarATAT
    Am să mă uit, mulţumesc.
    @Carmen
    E ok.
    @A.Dragos
    Sper că pe la sfîrşitul lui februarie vom anunţa cîştigătorii în cadrul Galei online.

    RăspundețiȘtergere
  26. Bine că s-au terminat nominalizările. Ca membru în juriu am intrat cît am putut pe blogurile nominalizate. Unele nom. au fost făcute exclusiv „la mișto”, mai ales la categ. literatură unde s-au menționat și bloguri cu autori analfabeți. Nu mai zic de categoria umor. Aceste premii sînt pentru profesioniști.

    Am pierdut ore din viață și de scris citind imbecilități. Azi am fost la biserică, fiind duminică, și i-am blestemat pe toți cei care mi-au mîncat timpul cu nominalizările lor cretine ca orele pierdute de mine să se înmulțească cu 100 și să se reducă din viața lor!

    În final citez: „Proștii n-ar trebui să aibă drept de vot, că din cauza lor suferă țara” (Ilie Moromete)

    Sugerez ca nominalizările să fie apanajul unui juriu mai larg dar limitat numeric.

    RăspundețiȘtergere
  27. @Horia Gârbea
    Faza cu nominalizările e democratică, toată lumea a putut să propună. Juriul va ţine seama sau nu de aceste nominalizări. Am zis doar că principiul suveran este "cum vrea muşchii noştri". :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Pai daca tot vorbim de crestinism, cu iertarea cum ramane?! ;D

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu cred ca ma retrag, Lucia... ma tem de avocatii vaduvelor...

    RăspundețiȘtergere
  30. Si uite la ce ma refer...

    http://vaduva.ablog.ro/2011-02-01/un-sicriu-pentru-textele-mele.html


    vaduva nu are doar sicriu, are si avocati, vrea drepturi de autor!

    RăspundețiȘtergere
  31. @El Desdichado
    :))

    @Ştefania
    Cum să te retragi?!

    RăspundețiȘtergere
  32. Vrei să mai paţ vreo ruşine, să mă judece ţara? Să ne trezim la cremenal? Vine republicana cu avocaţii şi contestă concursul!
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  33. @Ştefania
    Drepturi de autor? Sigur că da. Atît cît vom lua şi noi. :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  34. Nici nu stiu cum sa numesc situatia, tragica sau comica...?:D

    RăspundețiȘtergere
  35. @EL Desdichado
    Nici eu nu ştiu... Absurdă, mai degrabă.

    RăspundețiȘtergere
  36. @Lucia : Comentariul meu nu a fost aprobat ? :( postasem link-ul cu nominalizatii la celalalt articol,cel cu Blog de blog 2010...

    RăspundețiȘtergere
  37. @Lucia : scuzele mele,nu cautasem in comentarii :P am vazut ca a fost aprobat comentariul meu :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!