marți, 4 ianuarie 2011

Blog de blog - juriul (incomplet)

Am plăcerea să vă anunţ că juriul concursului BLOG DE BLOG este aproape constituit. Pînă în acest moment au acceptat/s-au oferit să participe doamnele Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda şi Ioana Diaconescu şi domnii Chinezu, George Şerban, Horia Gârbea şi Ionuţ Iancu. Li se vor adăuga, în curînd, alte nume sonore ale blogosferei şi literaturii.
Misia juriului nu va fi uşoară, vă daţi seama, are de ales cele mai bune bloguri dintre cele 59722 existente (atîtea apar azi în Zelist). Ar fi bine, deci, să-i ajutaţi pe membrii juriului, să fiţi alături de ei, să-i mituiţi stimulaţi... De aceea v-am şi dat lista juriului, ca să ştiţi cine sunt cei care trebuie ajutaţi.
Pînă una-alta, continuaţi să propuneţi categorii de premii. Deja am primit cîteva idei foarte interesante. 

12 comentarii:

  1. Aham... știu pe cine să mituiesc. Pardon, stimulez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot sa va rog si eu sa faceti cumva sa avem premierea intr-o sambata si nu intr-o joi ca pana acum? Imi doresc mult de tot sa ajung si in cursul saptamanii mi-e imposibil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inceput sa imi fac planul de mituire (stimulare).
    Domnului Serban ma ofer sa ii eliberez masina de sub zapada.
    Sa vedem ceilalti ce puncte slabe au :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @theodora0303
    Şi maşina mea e acoperită de zăpadă...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu voia dumneavoastra, ultimul pe lista, Gica Contra.
    Aici e spaga mea:
    http://www.gicacontra.eu/basescu-romania-iti-da-muie/

    RăspundețiȘtergere
  6. @valive
    Încă nu ştiu în ce zi va fi festivitatea.

    @cicacontra.eu
    Asta nu e şpagă, e nominalizare! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pot sa propun si eu o categorie?
    Gica Contra - Premiul cel mare cu vulturu'n gheare
    Castigator: Sergiu Nicolaescu - Pentru debut ca tanar blogger

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuzati-mi retardul, dar nu am inteles cum ma pot inscrie!

    RăspundețiȘtergere
  9. @gicacontra.eu
    Urmăreşte blogul, am să dau toate explicaţiile necesare într-una din zilele următoare.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!