miercuri, 5 ianuarie 2011

Juriul concursului BLOG DE BLOG

Iată juriul concursului "BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010" în formula sa definitivă. Definitivă provizoriu, desigur, pentru că e posibil ca şi alte personalităţi 2.0 sau personalităţi pur şi simplu să ni se alăture. Deci, vor juriza blogurile anului 2010 Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu,  Adrian Năstase, Adi HădeanChinezu, George Şerban, Horia Gârbea şi Ionuţ Iancu.
Later edit: a răspuns invitaţiei şi s-a alăturat juriului şi Alex Mazilu.

O primă şedinţă a juriului va avea loc foarte curînd. Vom stabili, în urma studierii propunerilor venite din partea marelui public 2.0, categoriile de bloguri pentru care vom acorda premii. Aşa cum am mai scris, numărul acestora va fi redus cu minimum 25%, nu e nevoie să explic de ce. Dar reducerea numărului de premii nu trebuie să însemne neglijarea unor categorii interesante, de aceea vă rog să faceţi în continuare propuneri pînă luni, 10 ianuarie inclusiv.

27 de comentarii:

  1. La multi ani!

    Pentru ca m-am lasat, mai mult sau mai putin de nevoie, de joaca de-a bloaga, iata ca anul acesta voi privi doar ca spectatoare jurizarea si premierea. In 2010, si incep autocritica, am citit mai putin pe bloguri, am scris si mai putin pe cel personal, insa in 2011 imi iau angajamentul sa revin mai activ si productiv in lumea blogurilor.

    Succes juriului, pumnii stransi propusilor si ...felicitarile pentru castigatori, cand va fi cazul!

    RăspundețiȘtergere
  2. @madalina ionescu
    La mulţi ani!
    Mulţumim pentru urări, îţi doresc şi ţie numai bine şi succes online şi offline.

    RăspundețiȘtergere
  3. Valoros juriu.
    Si domnul Adrian Nastase ...!
    Bine ca nu este si Bunicuta, pentru ca nu ma am prea bine cu dansa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am doo pile în juriu... :)
    Lucia, propun o categorie de premiere: cel mai bun blog de patruped. În spatele oricărui patruped e un biped care,ridicat pe picioarele din spate, scrie serios, deştept, cum se cuvine, cenzurat. Cum se pune în patru labe, devine mai relaxat, mai glumeţ, mai filosof, mai atent la detalii, mai puţin ipocrit, mai puţin înspăimântat de ridicol.
    În timp, categoria poate fi lărgită, poţi premia "blogul unui obiect", poate al unei jucării. (Mă gândesc să-i deschid blog ursuleţului meu, Nono, trag spuza pe turta mea, poate ne prmiezi în 2012!)

    RăspundețiȘtergere
  5. @renata
    Am înţeles, vrei categoria patrupede de pluş în spatele cărora se află bipede alfabetizate. Hm! Poate după ce ieşim din criză...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sînt onorat să particip în juriu. Voi fi drept, curajos și incoruptibil! Și profund subiectiv, normal. Deci stabilim categorii? OK.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Horia Gârbea
    Sigur că da, toţi suntem subiectivi. :)
    Stabilim categoriile, cred că vreo 15, nu mai multe, eventual cu posibilităţi de subcategorii, la alegerea juriului.

    RăspundețiȘtergere
  8. @piticu
    Da. Dar şi pentru bloggerii mari. Şi pentru cei mijlocii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cîte personalităţi !!!
    Mă simt deja foarte importantă ! :)
    Sigur, trebuie să ne întîlnim, să stabilim, să bîrfim, etc....şi obiectivi să fim !

    RăspundețiȘtergere
  10. ce ziceti de cel mai activ blog (ca si comentarii sau articole)? cel mai RT-uit blog, sau blogul cu cea mai mare prezenta in Social Media. Trebuie sa existe si categoria blogurilor generaliste, care n-au nimic special, dar care-si incearca norocul.

    Poate si vreo categorie de bloguri nongeneraliste, unde intra blogurile de IT, de frumusete etc.

    Poate si o categorie cu blogul al carui nume il auzi cel mai des in online :D

    Si ca sa nu fim rai, poate si o categorie cu cei mai talentati bloggeri, fie ca e vorba de texte, poze, sau altceva

    RăspundețiȘtergere
  11. @Matilda
    Oricum, eşti foarte importantă!
    Nu sunt de acord în privinţa obiectivităţii. Ea nu există. Vom fi subiectivi, dar corecţi! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :(( Ce de-a personalitatile!!! Multe rau! Pot sa-mi fac si eu o pila de unghii la Matilda, la oana si la dvs? Si indiferent ce ati vrea sa primiti sa stiti ca nu va pot mitui decat cu ochii mei frumosi care vad in crucis. :p

    RăspundețiȘtergere
  13. :D am ratat sa fiu coleg cu Adrian Nastase (si astfel cu orice din politica), dar acum ce sa fac, decat sa simpatizez si in continuare cu o astfel de initiativa trendy :)

    jurizare placuta, adica bloger-eala! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca e important sa va feriti de proliferarea necontrolata a categoriilor la care se acorda premii.
    Astea fiind spuse, fac si eu o propunere: categoria 'cel mai snob blog'. Sunt convins ca blogul snob e o submultime bine ilustrata a multimii blogurilor zise 'culturale', asa ca ar fi de unde alege.

    RăspundețiȘtergere
  15. Adrian Nastase are timp de asa ceva? hmm dubios eu stiam ca se ocupa cu politica...si alte chestii stiam ca are blog dar nu ma gandeam ca e si atat de interesat de aceste initiative ale bloggerilor in tara. Uite cu ocazia asta am sa ii vizitez blogul macar o data sa-mi fac o parere, se pare ca aveam o parere preconceputa.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Florea Cristian
    Mulţumesc pentru propuneri, sunt interesante.

    @valive
    Hmmm... Mai vedem! :D

    @ddm
    Mulţumesc!

    @Micawber
    Chiar vreau să reduc categoriile de premii. Blog de snob? Da, am avea de unde alege... dar nu cred că premiantul s-ar bucura prea tare. :))

    @Pato Basil
    A, dar Adrian Năstase nu doar că are blog, ci chiar este blogger, îl interesează fenomenul, citeşte bloguri şi se simte bine între bloggeri. Este a doua oară că ne onorează cu prezenţa sa în juriu. Chiar merită să-i vizitezi blogul!

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Lucia Verona

    Pai si in trecut au existat categorii de premii care nu-l faceau prea fericit pe castigator. Sa inteleg ca le eliminati acum?

    RăspundețiȘtergere
  18. @Micawber
    Da? Nu-mi aduc aminte. Oricum, am să pun în discuţia juriului categoria "blog de snob".

    RăspundețiȘtergere
  19. Un nou concurs de bloguri http://renne.ro/it/totul-despre-blog-incepe-concursul-blogul-cititorilor-renne-2011/

    RăspundețiȘtergere
  20. Avand in vedere ca Adi Hadean este in juriu, luati in calcul si blogurile culinare?

    RăspundețiȘtergere
  21. @Elena Toma
    E un pic invers! :) Adi Hădean este în juriu tocmai pentru că luăm în seamă şi blogurile culinare.

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu prea stiu despre ce este vorba.. ce concurs ? Am dat search pe google si nu gasesc o pagina principala pt concurs. Cand e ? Cum se inscrie un blog ? Ce se castiga ? etc.
    Merci. Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  23. @pruncu
    A fost şi s-a terminat, pe 25 martie am dat premiile. Gasesti toate informatiile aici pe blog, in arhiva pe lunile ianuarie-martie.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!