duminică, 16 ianuarie 2011

BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010. Regulament organic

Juriul concursului BLOG DE BLOG (reamintesc componenţa acestuia : Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu,  Adrian Năstase, Adi HădeanAlex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia GârbeaIonuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro. A, desigur, sunt şi eu în juriu!) a stabilit prin consens următorul regulament organic (nici o legătură cu generalul şi bulevardul). Organic, adică bio, adică natural. Acum să nu vă imaginaţi că toate produsele pe care scrie că sunt bio sau organice chiar sunt aşa. Dar regulamentul concursului nostru este 100% viu şi natural, fără adaos de zahăr, coloranţi, conservanţi şi alte E-uri.
Ca la orice concurs care se respectă, criteriile de selecţie vor fi vagi şi confuze, regulile se vor schimba fără notificare, iar juriul îşi propune (şi nu mă îndoiesc că va reuşi) să fie cît se poate de subiectiv.
Iată cîteva prevederi ale regulamentului:
  • Membrii juriului vor citi sau nu vor citi lucrările candidaţilor. Oricum se votează omul, nu partidul / programul/cartea/blogul.
  • Blaturile vor fi transparente şi pe faţă. Dar nu prea multe, pentru a păstra prestigiul concursului.
  • Membrii juriului vor apleca urechea la toate vorbele, zvonurile şi şuşotelile. Informaţiile vor fi păstrate şase luni.
  • Membrii juriului îşi vor favoriza prietenii apropiaţi şi rudele, pînă la gradul 4 inclusiv. Dacă nu au rude sau prieteni printre concurenţi, membrii juriului vor apela la criteriul obiectiy “Îmi place/nu-mi place”.
  • Juriul va veghea la corectitudinea gramaticală şi politică a lucrărilor prezentate în concurs. În acest scop, vor fi folosite instrucţiunile de la CNA. În cazurile controversate, va fi consultată Diacritica.
  • Membrii juriului au şi ei dreptul de a nominaliza candidaţi pentru premiile Blog de blog. (Personal, nu voi uza de acest drept, pentru a nu-i influenţa pe ceilalţi) Membrii juriului mai au şi alte drepturi, dintre care amintesc:
    • Pot da mai multe premii la o categorie sau, în lipsa unui candidat valabil, nici un premiu.
    • Pot da premii pentru debut (New Entry)
    • Fiecare membru al juriului are dreptul de a da un premiu special, în nume personal.
  • Spre deosebire de alte jocuri şi concursuri, membrii juriului nu au dreptul de a concura, deci vă rugăm insistent să nu ne nominalizaţi, oricît v-am fi de dragi.
  • În scopul de a conferi o aparenţă de obiectivitate, pentru departajarea candidaţilor se va organiza un referendum. În urma experienţei concursurilor trecute, am decis ca faza de nominalizări şi referendumul să fie comasate. Adică 2 în 1, ceea ce pe criza asta este perfect normal şi chiar trendy.
Atît despre regulament.
În postarea următoare, mîine dimineaţă, voi da startul competiţiei şi informaţii utile pentru participanţi.

9 comentarii:

  1. Bun regulament. Daca e cu votarea persoanei si nu a blogului sunt mai linistita. Am sanse mai mari sa fiu nominalizate. Maine imi fac si eu lista de bloguri nominalizate.
    Vreau sa va intreb cand si daca se mai fac "Premiile Lili" pt ca in biblioteca mea virtuala chiar am gasit ceva talente si e pacat sa nu mearga mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. As avea o obiectie. Doar sase luni? Ma gandeam la sase ani, dar fie.

    RăspundețiȘtergere
  3. @valive
    Mă bucur că apreciezi regulamentul. Despre Premiile Lili vorbim mai încolo.

    @Oana
    Şase luni, atîta zice legea aia cu urmăritul telefoanelor şi e-mailurilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sar'na stimata Doamna Lucia Verona ! Propun a se institui si o sectiune a celei mai bune postari a celor fara de blog personal !!! In nemernica mea modestie ma singurpropun (!):
    http://buimacii.wordpress.com/2011/01/10/o-am-mica/

    RăspundețiȘtergere
  5. iata nominalizarile mele:
    http://zanaeficientei.wordpress.com/2011/01/20/se-pare-ca-avem-concurs-blog-de-blog-2010/

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă încântă ideea (submersivă) de a declara limba română ca fiind "spaţiu protejat". Propunerea mea este pentru secţiunea de educaţie atipică. Toţi au fost loviţi, direct sau nu, de "spuma zilelor":

    http://desprecancer.com/blog/2010/06/01/spuma-zilelor/

    RăspundețiȘtergere
  7. Le doresc succes tuturor nominalizatilor!
    Doamna Lucia Verona, va multumim pentru ca ne-ati mai trezit din amorteala cu acest concurs!
    Va las aici link-ul postului meu cu nominalizarile.

    http://g1b2i3.wordpress.com/2011/01/20/blog-de-blog-2010-leapsa-cu-nominalizari/

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!