vineri, 7 ianuarie 2011

Niuz

Adică un fel de ştiri. Cu poze.
Prima ştire este că vineri, 7 ianuarie, la ora 13, mă puteţi vedea pe TVR Cultural, în emisiunea "Săptămîna culturală" realizată de Ioana Drăgan. (Pentru cei care n-au prins emisiunea şi vor să mă vadă, se difuzează în reluare sîmbătă, 8 ianuarie, la ora 17, tot pe TVR Cultural.) Ioana nu este doar realizator tv, ci şi o prozatoare excelentă, iar romanul ei "Mafalda" a primit recent premiul ASB pentru proză. Merită să-l citiţi, e foarte bun.
Iar pentru că 7 ianuarie e şi sf. Ion, la mulţi ani, Ioana Drăgan! La mulţi ani şi poetei Ioana Diaconescu şi tuturor Ioanelor şi Ionilor!

O altă ştire este că joi seara s-a reunit într-o şedinţă de lucru o mică parte a juriului concursului BLOG DE BLOG, după cum se vede în imaginile de mai jos. Sau aş putea spune că a avut loc o întîlnire a bloggerilor de pe axa Bucureşti-Piteşti-Bruxelles. Ambele variante sunt corecte.



Despre ce s-a decis la reuniunea juriului şi despre parteneriatul încheiat, semnat şi parafat de juriu cu Blogosphera.ro, vom mai vorbi.

12 comentarii:

  1. Tu, scriitoareo si aparatul tau minunat! Istoria blogurilor noastre trebuie sa consemneze fiecare intalnire de lucru, ca sa vada lumea ca nu frecam menta. A fost o seara minunata, ceea ce le dorim si Ionilor sa aiba maine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna am stiut ca locul meu este intre doamne fermecatoare, inteligente si pline de spirit. Ca o floare, acolo prind viata si stralucire. Mor dupa mine ... Oricum, imi propusesem sa mor dar dupa mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, imi sta bine langa Simona :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Io doar mor, nu mai spun de ce ))))

    RăspundețiȘtergere
  5. te-am urmarit la Cultural. Cap-coada emisiune. cam neplacut finalul, avand in vedere ca stia ca i se termina emisiunea nu ar fi trebuit sa mai adreseze ultima intrebare, cam neprofesionista chestia

    RăspundețiȘtergere
  6. @codeus
    Cody, n-a fost chia aşa de rău! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba emisiune! felicitari, doamnelor!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!