marți, 30 noiembrie 2010

Interludiu dulce

Înainte de a posta partea a treia a povestirii VEGA CLUB, vreau să vă povestesc cum mi-am petrecut o parte din ziua de azi. Nu, n-am ieşit din casă. Nici n-am scris. Ca să mă autocitez, am ieşit din depresie şi am intrat în bucătărie. Pentru că e sfîrşitul lui noiembrie - momentul din an cînd compun checul englezesc de crăciun. Christmas Cake. Reţeta o găsiţi într-o postare de anul trecut. Christmas Cake. O poveste dulce. Dulce şi cu multe poze, ca să vedeţi cum arată în diferite stadii ale procesului de creaţie. Aveţi aici doar rezultatul final:
Ah, da, anul ăsta n-am uitat să iau cireşe glasate, va arăta şi mai bine.
Poate încercaţi şi voi!

6 comentarii:

  1. si tot nu am ajuns sa gust si io din ea ))) poate in alta viata

    RăspundețiȘtergere
  2. @codeus
    Cody, cine ştie? Poate ajungi iar în Bucureşti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suna excelent: ''am ieşit din depresie şi am intrat în bucătărie''.:)

    Arata foarte ''secsi'' produsul final. ;D

    RăspundețiȘtergere
  4. @El Desdichado
    Da, mi-a plăcut şi mie, am avut o dată titlul ăsta şi acum am reluat fraza. :)
    Cît despre produs, e cel de anul trecut, anul ăsta va fi şi mai "secsi". :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am gustat anul trecut, gust pe care tocmai mi l-am reamintit acum cu placere. Mmmmm... :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!