marți, 9 noiembrie 2010

Din surse sigure: antologia Premiile Lili e la tipar

Ieri dimineaţă am primit antologia Premiile Lili paginată, ne-am mai uitat (cu Ştefania şi Mădălina) să nu fi rămas prea multe greşeli... Ca să nu mai lungesc povestea, îl citez pe Bogdan Hrib, care azi pe la prînz a anunţat pe Facebook: "Intrăm în tipar acum". Ce vreţi mai sigur de-atît?

În imagine aveţi trofeul PREMIILE LILI, realizat de Traian T.Coşovei. Trofeul va apărea şi pe coperta volumului, pe care o veţi putea admira peste o zi sau două.

7 comentarii:

  1. pune in FB!
    nu sunt Traian T, sunt Stefania...

    RăspundețiȘtergere
  2. @valive
    Da, e fain! :D

    @Traian T (Ştefania)

    Este deja pe FB

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e foarte fericita alegerea pentru coperta principala. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @El Desdichado
    Alegere firească, zic eu.

    @alexander
    Acum nu mai am nici eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trofeul e genial. El sugerează un sărut de consacrare (nu ca la Rodin! nici la la Brâncuși) între „ăl mare” (nu fratele) care îl țucă pă ăl mic. Asta dacă sînt în toane bune hermeneutice. Dacă nu, aș spune că sînt două coaie inegale ce arată diversitatea și individualitatea fiecăruia ca și adevărul insiucutabil că, pentru a crea, trebuie musai să le ai.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!