duminică, 15 iulie 2012

Curcubeul

Eram ieri seara pe o autostradă, într-o țară cu cu multe autostrăzi. Ba ploua torențial, ba ieșea soarele. Uneori se întîmplau amăndouă deodată. Și cum mergeam noi așa, cu 240/oră (nu există limită de viteză în țara de care vorbesc. La asemenea autostrăzi, ar fi și păcat!), ne-a apărut în cale un curcubeu mare și frumos cum n-am mai văzut. Ne-am tot dus spre el cale de vreun sfert de oră. Era la fel de mare și frumos.Ce era să fac? Normal, mi-am pus o dorință.
În imagine este un alt curcubeu. Doar așa, să vă faceți o idee.

8 comentarii:

  1. sa fie cu noroc, sa ti se implineasca

    RăspundețiȘtergere
  2. Silvu ple, Lucia.

    Dorinţe? Vreau o ţară ca afară, cu autostrăzi, fără gunoaie, cu o justiţie în care să am încredere, cu respect faţă de cetăţeanul obişnuit, cu o democraţie ca în ţările fondatoare ale Uniunii Europene, asta vreau.
    Astăzi e ziua cea mare, ziua în care se va vedea în Parlament, singurul legiuitor din Romania, cine vrea democraţie ca-n Rusia (cu prag impus pentru participarea la referendum – cvorum), sau fără cvorum, conform standardelor Uniunii Europene.
    Cu art. 5, alin (2) din Legea referendumului e ca-n Rusia, cu el abrogat e ca-n vestul Europei. Între Rusia şi vestul Europei, când e vorba de democraţie, eu aleg vestul Europei.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bordelezu
    Ah, dar ce ne facem cu cei care vor „o tiranie ca-n Rusia, monșer”?
    Silvuple.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lucia

    „Este o criză, care, ascultă-mă pe mine, că dv. nu știți, care, mă-nțelegi, statul cum a devenit acuma, eu după cum văz ce se petrece, că nu sunt prost, înțeleg și eu atâta lucru, fiindcă nu mai merge cu sistema asta, care, când te gândești, te-apucă groaza, monșer, groaza!...” :))
    Mare e bâtrânul Uil, dar nici cu nenea Iancu nu mi-e ruşine, Parol! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia sa ghicesc:
    1. Germania ;-)
    2. Nikon Coolpix

    dealtfel: sa ti se implineasca...

    RăspundețiȘtergere
  6. @pizzaboy
    Da, sigur că e Germania. De Nikon nu ştiu, iar dorinţa... se va îndeplini la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!