vineri, 27 iulie 2012

Citius, altius, fortius

Azi dimineață, bătrînul Big Ben a sunat de 40 de ori  în onoarea Jocurilor Olimpice. La ora 23 (ora Bucurestiului) vom putea vedea la televizor, in direct de la Londra, ceremonia de deschidere.
Pîna atunci, iată pagina oficiala a Jocurilor, cu programul competitiilor, rezultate, fotografii, stiri.
Iar Wenlock si Mandeville, mascotele Olimpiadei, au o pagina a lor - și a noastra - unde putem sa ne cream propria mascota sau sa ne jucam, dacă avem chef. Eu am avut.
Sper ca aceasta editie va aduce medalii sportivilor romani. Dar mai ales sper sa ne molipsim cu toții de spiritul olimpismului, de atmosfera de fair play, respect si prietenie a Jocurilor.

4 comentarii:

  1. Jocurile Olimpice sunt tot ce iti poti dori de la sport. Pacat ca anul acesta va fi sarac pentru noi in medalii..ne ramane doar bucuria altora

    RăspundețiȘtergere
  2. @ionut
    Ai dreptate, bucuria altora e tot a noastră. Dar poate vom avea si medalii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem deja o medalie prin Alina Dumitru.
    Poate cistigam si duminica una mai de pret ! :))
    Voi vota aici, in Phoenix, unde se deschid trei sectii de votare.
    S-auzim de bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. @matilda
    Ah, Matilda, n-am mai avut de mult veşti de la tine!
    Da, da, duminică trebuie să câştigăm!
    Mă bucur că ai condiţii să votezi, chiar mă întrebam dacă în Phoenix există secţie de votare. Dar chiar trei secţii, e excelent!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!