duminică, 27 martie 2011

Cea mai scurtă zi a anului - Ziua Mondială a Teatrului

Un fel de 2 în 1, veţi zice. Dar azi chiar a fost cea mai scurtă zi a anului, doar 23 de ore. Şi 27 martie este, începînd din 1967, Ziua Mondială a Teatrului. N-am să scriu despre spectacolele şi manifestările teatrale de azi, le găsiţi în presă, aşa cum găsiţi şi mesajul actriţei britanice Judi Dench, din care voi cita doar atît: "Fiecare zi ar trebui să fie ziua teatrului".
Iar aici aveţi o altă reflecţie asupra teatrului -  un tablou al pictorului Georges Dumitresco.

Un comentariu:

  1. Teatrul este, pentru mulţi dntre noi, cel mai sigur refugiu în caz de bombardament cu realitate. În anii studenţiei mele era un drog.
    Am renunţat la el din cauza lui, nu din cauza mea. A devenit, după '90, un drog uşor.
    Dar văd că tinde să-şi reintre în drepturi.
    Unul dintre cele mai ciudate lucruri care mi s-au întâmplat înainte de revoluţie, a fost să mă întâlnesc la teatru cu un laborant din facultate. Laboranţii erau acel personal auxiliar care spală sticlăria de laborator şi pregăteşte reactivii cu care va lucra grupa de studenţi. Era la Tartuffe, pus în scenă de Tocilescu.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!