miercuri, 30 martie 2011

Ziua celor 3 linkuri (2)

Cum ziceam într-o postare de săptămîna trecută, mi-am însuşit ideea tovarăşului Chinezu, ceea ce vă doresc şi vouă, că de aceea se cheamă leapşă.
Acum e altă săptămînă, deci altă zi cu 3 linkuri.
Linkul 1.  - După cum puteţi citit pe blogul ei, ieri, Renata a debutat cu succes la Clubul de proză LA FORMAREA IDEILOR, condus de prozatorul Constantin Stan. Acum aşteptăm o carte.
Linkul 2.  - Azi a debutat Mădălina, în revista Luceafărul. Tot cu succes. Aşteptăm şi de la ea o carte.
Şi-uite-aşa, cu ajutorul prietenilor, ne completăm biblioteca... :))
Linkul 3. - Un Wiki-anunţ important de la Alex Mazilu. Asta ca să ştiţi ce se mai petrece pe plaiul mioritic.

Cred că sunt mai mult de 3 linkuri. Dar cine stă să numere?

Vă reamintesc că asta e o leapşă, deci, cine doreşte...

4 comentarii:

  1. Nu pot decat sa ma bucur si sa va multumesc pentru increderea si atentia acordate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mortal linkul 3! N-am mai râs aşa de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  3. @madalina ionescu
    Uau, ce oficial! :))))
    @renata
    Da, este!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Seara!v-am adugat si eu in blogroll pe http://dean-ionut.blogspot.com/ , daca si dumneavoastra aveti placerea, va multumesc.O seara placuta va doresc.

    p.s: sorry pt deranj.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!