miercuri, 2 martie 2011

Repere pariziene

Fără prea multe cuvinte, că am treabă.
 A înflorit Forstitia.






Gabin

25 de comentarii:

  1. fara cuvinte..ca nu am nici o treaba )))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca te-am reperat... Au Cadet de Gascogne. :)) Da, da! Acolo esti. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutari reperului no.3!
    Imi plac toate reperele, dar oftez la vederea reperelor no.2 si no.7.
    Altfel, grija mare la repere si sa ai zile frumoase la Paris.

    casandra

    RăspundețiȘtergere
  4. Ufff ! Îmi imaginez ce greu vă este :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Doamna! Sa va bucurati de viata !

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lilick
    Cine ştie, cunoaşte! Dar nu numai acolo. Desertul, ultimele cupe şi Gabin sunt la l'Annexe.

    RăspundețiȘtergere
  7. @casandra
    Voi transmite salutările reperului 3, în timp ce ne vom ocupa din nou de reperul nr. 2.
    @matilda
    Da, greu, greu de tot! :)
    @elisa
    Mulţumesc pentru urări, numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Lucia! Sanatate maxima si multe bucurii! Iata, am asteptat sa se faca si in Franta 4 martie, ca sa nu cad in greseala. S-auzim (SI) de bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. http://cuelisa.com/2011/03/04/la-multi-ani-lucia-verona/

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTI ANI DOAMNA LUCIA VERONA!

    RăspundețiȘtergere
  11. La mulți și fericiți ani ! Să fiți înconjurată de-a pururi de iubire și de frumusețe !

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, stimata doamna! Multa sanatate, bucurii si multe clipe minunate alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  13. La mulţi ani, Lucia!
    Să-ţi meargă din plin (degetele pe tastatură)!
    Şi să fii sănătoasă!

    p.s.: cine e tipu' din ultima poză? Deşi îi cam lucesc ochii, îmi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am uitat ca te petreci la Paris si te-am sunat! Doar ca sa-ti mai spun o data La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. La mulţi ani de 8, Doamnă, şi numai bine să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamnă, primiţi omagiul meu, de 8 Martie.

    RăspundețiȘtergere
  17. Si, inca o data, LA MULTI ANI si la multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!