joi, 17 martie 2011

Blog de blog - kommunikat important!

Dragi prieteni, laureaţi sau nu ai concursului BLOG DE BLOG, festivitatea de decernare a premiilor va avea loc vineri, 25 martie, ora 17,30, în Rotonda Muzeului Naţional al Literaturii Române.
Cu aceeaşi ocazie voi face dezvăluiri complete şi exhaustive despre AFACEREA CLONEGATE. Cum am mai spus, nu mă las intimidată!

Iar acum, suprize, surprize!
Poate aţi remarcat că la Gala online nu am anunţat cine este laureatul Marelui Premiu "Pentru că-mi place". Nu l-am anunţat pentru că nu găsisem, pe culmile Zelistului, un blog care să.mi placă atît de mult încît să-l premiez. Greşeala mea. Nu l-am căutat unde trebuia. În zilele următoare, citind şi recitind bloguri din blogroll-ul meu proprietate personală, mi-am dat seama că există un blog care-mi place foarte mult. Un blog care place multora. Un blog care pe unii îi deranjează.
Deci, avem un laureat al Marelui Premiu. De fapt, o laureată.
Doamnelor şi domnilor, cîştigătoarea Marelui Premiu "Pentru că-mi place" al concursului BLOG DE BLOG pe 2010 este... (răpăit de tobe, emoţii, suspans)

Diacritica


Pentru că-mi place!

10 comentarii:

  1. URA!!

    Traiasca Diacritica. Pentru ca si mie imi place.
    Sper s-o cunosc personal pe 25!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua ! Doamnei Lucia Verona !
    Minunat ! Fie şi ... DIACRITICA !!!

    Hip ! Hip ! Ura !
    Deja mă declar ... participant, pentru Concursul ce îl veţi organiza, acestui AN, 2011 !!!
    Autopropunere !
    "Categoria" ... o voi stabili, ulterior. Pentru mine, importantă va fi: PARTICIPARERA ! Voi avea grijă să mă strecor printre "criterii de selecţie", din Ediţiile precedente ... urmărind îndeaproape Premianţii !! Până la urmă, analizând şi folosindu-mă de modelele propuse şi ... rezultate, urmându-le exemplul, sper să mă plaseze şi pe mine, ca un rezultat firesc, măcar într-un:
    CON de UMBRĂ !
    ~
    Cornelius, :)
    PS: ... eu m-aş mulţumi, chiar şi cu ... O NOMINALIZARE ! (Propunerea altcuiva, desigur !!!) ...
    Datorită unor circumstanţe pur subiective, nu pot fi prezent în Rotondă, decât însoţit de Ana Maria Ştefania, care, de curiozitate măcar ..., îmi va "acorda" ... 10 Minute de Libertate ! ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Io?! Uhh, nu mi-ar fi trecut prin cap. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place Diacritica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie nu-mi place ca-mi petrec prea mult timp pe blogul ei. Am glumit...
    Alegerea cea mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări pentru Diacritica!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai voiam să scriu ceva despre Diacritica. De bine, logic! Dar acum, dacă tot ai premiat-o...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. In amintirea domnului Pruteanu cu una din cele mai spectaculoase emisiuni, chiar mai spectaculoase decat decat maruta, nora pt. mama etc. etc. cred ca e nevoie de un taxator al greselilor gramaticale din spatiul public. Si cu cat au audienta mai mare cu atat mai important este sa fie taxate. Nu pot sa spun ca merita mai mult decat alte bloguri acest premiu, dar nici nu prea pot sa contest. Felicitari Diacriticii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea Diacritica,

    Sper să refuzi jocurile astea.

    Helmut şi Cerculeţ

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!