luni, 14 martie 2011

Afacerea Clonegate. Primele indicii

Afacerea Clonegate, despre care v-am promis că voi face dezvăluiri, este mult mai complicată decît pare la prima vedere. Nici nu vă puteţi închipui toate implicaţiile! Cît despre personalităţile ale căror nume se leagă de această afacere tenebroasă, este prea devreme să vorbim.
Nu vreau să ascund faptul că, după prima postare dedicată acestei afaceri, am primit un număr de comentarii antipatice, anonim-portocalii. Vă daţi seama, deci, că treaba e serioasă.
Evident, nu vor reuşi să mă intimideze!
Dovadă, azi sunt în măsură să vă anunţ că pînă la sfîrşitul lunii martie veţi afla totul despre Afacerea Clonegate. Foarte probabil pe data de 25.

7 comentarii:

  1. abia astept. mie imi plac dezvaluirile.

    RăspundețiȘtergere
  2. @simona ionescu
    Simona, te asigur că merită să aştepţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)

    Banam postacii portocalii :) ?! Mie imi place sa-i momesc doar ca sa-i cenzurez :) ! Hehehe, ce prosti sunt! Pun boticurile de fiecare data :) !

    Asteptam cu nerabdare dezvaluirile! Sper sa-i deranjeze RAU DE TOT! Atat de rau incat sa faca apoplexie si sa crape, preferabil in chinuri :) !

    RăspundețiȘtergere
  4. EPISTOLEpentruZEUS
    Nu, nu prim-miniştri :)
    @vladcelgroaznic
    Da, s-au repezit! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @LuciaVerona OFF TOPIC:
    ASTAZI SE IMPLINESC(COMEMOREZA PSD) FIX 5 ANI DE LA "NOAPTEA CREIERELOR SCURTE" DE LA HOTEL COMFORT!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!