joi, 21 ianuarie 2010

Blog de blog - Cele mai bune bloguri din 2009. Leapşă cu nominalizări! Update

UPDATE: Marea gală online este joi, 25 februarie, ora 21,30  la cea mai recentă postare !
Update: Pentru că deja sunt 210 comentarii şi, oricum, faza de nominalizări s-a încheiat, închid comentariile la această postare. Cei care doresc să voteze sau/şi să comenteze sunt invitaţi la postarea dedicată referendumului.

Din acest moment puteţi face nominalizări pentru cele mai bune bloguri din 2009. Puteţi să vă şi autonominalizaţi, autodenunţaţi, autodemascaţi. Puteţi să vă nominalizaţi, denunţaţi, demascaţi prietenii şi, desigur, duşmanii.
Asta se va întîmpla sub formă de leapşă. Dacă doriţi să participaţi, preluaţi cu copy-paste categoriile din concurs şi purcedeţi la nominalizări pe propriile voastre bloguri, apoi pasaţi leapşa cui doriţi. Nu uitaţi să lăsaţi aici cîte un link, să ştie juriul de unde să vă ia.
Desigur, cei care vor să nominalizeze doar la o categorie sau două, ca şi cei care nu au bloguri, îşi pot exprima preferinţele aici.
Iată, din nou, lista categoriilor la care se vor acorda premii:
  1.  Marele premiu - Pentru ca-mi place
  2.  Cel mai bun blogger dintre scriitori
  3.  Cel mai bun scriitor dintre bloggeri
  4.  Blogul cu cel mai mult umor
  5.  Cel mai bun critic literar
  6.  Cel mai bun cititor
  7.  Cel mai bun blogger dintre politicieni
  8.  Cel mai bun politician dintre bloggeri
  9.  Cel mai informat blogger
  10.  Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
  11.  Cel mai gustos blog
  12.  Cel mai bun blog al unui ziarist
  13.  Cel mai bun blog anti-băsist
  14.  Cel mai fericit blogger
  15.  Blog de criză sau blogger crizat
  16.  Cel mai artistic blog
  17.  Cel mai bizar blog
  18.  Cel mai bun traducător din română în română (pe baza unui test la care poate participa oricine, blogger sau nu)
  19.  Cel mai bun comentator politic
  20.  Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri - nu neapărat despre politică
  21.  Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina)
  22.  Cel mai cunoscut dintre bloggeri
  23.  Cel mai bun blogroll
  24.  Cel mai bun blog de sport
  25.  Cel mai schimbător blog
  26.  Cel mai luptător dintre bloguri
  27.  Cel mai bun blog de modă şi/sau vintage
  28.  Cel mai activ blogger
  29.  Cel mai prost blog
  30.  Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
  31.  Premiul "Pixelul albastru şi flacăra violetă"
  32.  Premiul de popularitate
Gata! Liber la nominalizări! Termenul-limită este 1 februarie.

208 comentarii:

  1. O intrebare: cat timp dureaza selectia blogurilor pana la nominalizarea castigatorilor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Valive
    Da, trebuie să pun un termen. Gala va fi pe la sfîrşitul lui februarie sau începutul lui martie.

    RăspundețiȘtergere
  3. OK, si juriul care e? Ca sa stim sa nu-i mentionam, ca altfel zice bloggerimea ca ne insusim premiile fara sa mai dam nimic la castigatori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Valive
    Mă omori! Am scris despre juriu, ieri sau alaltăieri.

    RăspundețiȘtergere
  5. pot sa nominalizez doar la unele sau trebuie la toate?

    RăspundețiȘtergere
  6. la categoriile cel mai bun scriitor si cel mai artistic blog nominalizez: http://www.andreeacaprescu.net/

    daca e nevoie sa argumentez, sa-mi spuneti- o sa creez si eu un intreg blog pe care sa i-l dedic! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. In zilele urmatoare voi face nominalizari pe blogul meu. Are ceva daca nu voi completa vreo categorie iar altele vor contine si doi-trei bloggeri?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Makavelis
    Nu, la cîte ai de propus.

    @Lilick
    Sigur că da! Neapărat!

    @Cody
    Bună dimineaţa!

    @Anonim
    Nu accept comentarii anonime, deci nu iau în considerare propunerea pînă nu revii şi semnezi, chiar cu un pseudonim sau nişte iniţiale.

    @Windwhisperer
    Nu, dar ar fi fost o idee :))

    @Nea Costache
    Nicio problemă, aştept!

    RăspundețiȘtergere
  9. Din pacate pentru "anonim", votul său nu a fost luat în considerare. Dar vin eu cu aceeaşi propunere:
    http://www.andreeacaprescu.net pentru locul 3, dar mai ales pentru locul 16.
    Iar ca cel mai schimbător blog, (poziţia 25), am să îl nominalizez chiar pe cel deţinut de mine, chiar dacă este la început, nu are prea mulţi cititori şi nu prea captivează minţile persoanelor obişnuite... Dar dacă totuşi se ia în considerare nominalizarea, oricând ar fi fost înfiinţat blogul atunci here it goes: www.musicaddictcosmin.blogspot.com
    În rest, îmi menţin prima alegere!
    Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  10. http://valive.wordpress.com/cele-mai-bune-bloguri-din-2009/
    Deocamdata astea sunt nominalizarile. Voi completa putin mai tarziu si celelalte categorii.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cosmin Piticu
    Am notat ambele propuneri.

    @Valive
    Poate pui şi bannerul pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu mi-l accepta wordpress-ul. Am incercat eu zi zilele trecute si la fel,n-a mers.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu mi-l accepta wordpress-ul. Am incercat eu zi zilele trecute si la fel,n-a mers.

    RăspundețiȘtergere
  14. La categoria
    3. Cel mai bun scriitor dintre bloggeri nominalizare http://www.andreeacaprescu.net/
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. O noua nominalizare la categoriile 3 si 16 pentru http://www.andreeacaprescu.net/. Sper sa castige pt ca merita!

    RăspundețiȘtergere
  16. Valive
    Am încercat, la mine acceptă. Vezi
    http://luciaverona1.wordpress.com/2010/01/21/concurs-cu-premii-blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/
    Trebuie doar să iei cu click dreapta - copy - adresa imaginii şi apoi adresa linkului.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu merge asa in wordpress. Trebuie sa fie html si sa fie acceptat de wordpress, altfel n-am nici o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  18. Valive
    Dar la mine de ce-o fi mers în wordpress?

    RăspundețiȘtergere
  19. o sustin si eu pe andreea caprarescu, iar la cel mai schimbator blog e clar dale-culturale.blogspot.com, si-a schimbat tema de 6 ori in 6 zile :)
    cel mai luptator: isabela (ajuta copiii bolnavi si nu numai) sau noua-rezistenta.blogspot.com (lupta pentru mentinerea traditiilor si pentru renovarea si transformare in obitctiv turistic a monumentelor istorice)
    cel mai bun blogger dintre scriitori: hobbitul.wordpress.com,
    cel mai bun blogroll: ori al isabelei, ori a lui lisandru,
    cel mai bun comentator politic:hobbitul.wordpress.com
    cel mai prost blog danutchidon.wordpres.com
    Pixelul albastru şi flacăra violetă - mirceageona.ro
    Premiul de popularitate - noua-rezistenta.blogspot.com,
    premiul cel mare : luciaverona.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Bogdan Barbieru - hobbitul
    Sper că ai afişat nominalizările şi pe blogul tău. Aştept linkul.

    RăspundețiȘtergere
  21. Lucia,vreau sa pun bannerul Blog de blog.Unde este codul ,te rog ?
    Si te mai rog ceva,ce mai trebuie sa am in atentie?Ghideaza-ma te rog frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Elisa
    Nu am cod. Dar poţi să iei adresa imaginii, apoi adresa linkului. Am încercat în wordpress şi merge.
    În rest, te rog să preiei leapşa cu nominalizări, apoi s-o transmiţi şi altora. Iar la premiul pentru grădini mă bazez pe tine. Eventual poţi să faci 2-3 nominalizări şi le discutăm.

    RăspundețiȘtergere
  23. Am preluat, am paste-at, am invitat, de mîine seară pun neuronul la treabă. Succesuri !

    RăspundețiȘtergere
  24. Categoria 3. si 16
    http://www.andreeacaprescu.net/
    super blog!

    RăspundețiȘtergere
  25. Stiu ca nu e prea frumos, dar daca nu ma laud eu, atunci cine?
    Am inceput un blog culinar, nu de mult (cam de o luna). Stiu ca nu pot concura cu bloggerii cu experienta, dar eu incerc. S-o gasi poate cineva care sa aprecieze ce fac eu.
    Prin urmare, as vrea sa nominalizez la categoria 11 (Cel mai gustos blog)
    http://brindusascheaua.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-am facut tema la mine pe blog. Mai am de completat, dar asta doar daca ma prind cui i-ar reveni locul. Altfel nu, ca ma prind mai greu eu :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Brînduşa
    Dimpotrivă, e foarte frumos!
    Am notat.

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc ,dar eu nu stiu decat cu cod sa pun un banner,am cerut ajutor,voi astepta,sper ca Mesterul sa raspunda azi :P

    RăspundețiȘtergere
  29. Oana Stoica Mujea
    Trec aici şi linkul către postarea ta, ca să-l avem cînd adunăm nominalizările.
    http://oanastoicamujea1.wordpress.com/2010/01/21/deja-e-o-traditie/

    RăspundețiȘtergere
  30. Lucia,
    deocamdata am preluat leapsa cu nominalizari(dar n-am nominalizat,hahaha) si am cerut propuneri de la vizitatori.O fi bine asa,deocamdata?Iata linkul:
    http://elisagradinameadevis.wordpress.com/2010/01/21/concurs-blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/

    RăspundețiȘtergere
  31. La categoria 11, Cel mai gustos blog, revin cu propunerea de acum 3 zile

    al meu

    http://shari-shari-shari.blogspot.com/


    si al Liei

    http://femeieinaintedetoate.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  32. La nr.11 - categoria Cel mai gustos blog propun si blogul Alei

    http://ala-cooking.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  33. nr.11,categoria Cel mai gustos blog

    http://savalaura.blogspot.com/

    http://anaaraki.blogspot.com/

    http://gatind-cooking-cucinare.blogspot.com/

    http://gabyd2.blogspot.com/

    http://mononoke-kitchen.blogspot.com/


    http://torturilelissei.blogspot.com/

    http://adamache-laura.blogspot.com/


    http://adamache-laura.blogspot.com/


    http://bucatariaelenei.blogspot.com/

    http://dulciurifeldefel.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  34. Elisa
    Trebuie să nominalizezi şi tu!

    Shari
    Mulţumesc, am să mă îngraş numai citind toate astea :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Lucia Verona,
    am vrut sa dau startul ca sa aiba lumea timp sa se gandeasca.Cat despre propunerile mele...nu am regim special??de ce juriul sa munceasca mai mult? hahaha!

    RăspundețiȘtergere
  36. Elisa,
    Juriul trebuie să fie un exemplu pentru ceilalţi :))

    RăspundețiȘtergere
  37. La categoria 16 - cel mai artistic blog
    Am o propunere de zile mari
    http://www.andreeacaprescu.net
    Este un blog extraordinar...

    RăspundețiȘtergere
  38. Ah, Lucia..nu o sa regreti!....daca-ai sti cate bunatati o sa gasesti tu pe blog'soarele astea!... :P :P

    RăspundețiȘtergere
  39. am facut si io ce m-am priceput pe blogspot, cu nominalizarile mai incolo

    RăspundețiȘtergere
  40. Pentru prietenii Andreei Căprescu
    Mă bucur că Andreea Căprescu are atîţia prieteni, dar ajungea o nominalizare. Faza de vot urmează abia după 1 februarie.

    Shari
    Sunt sigură :)

    Cody,
    Mulţumesc, mă uit acum!

    RăspundețiȘtergere
  41. http://www.andreeacaprescu.net/
    pentru categoriile 3 si 16
    cel mai frumos blog pe care l-am citit
    kitty

    RăspundețiȘtergere
  42. Iaca-ta-ma-s ;)
    http://elisagradinameadevis.wordpress.com/2010/01/21/concurs-blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/
    partial incomplet dar pana la sfarsit mai descopar

    RăspundețiȘtergere
  43. dielda dana DINU
    N-ai mai apărut pe-aici! Bine ai venit, poate participi şi tu!

    RăspundețiȘtergere
  44. Imi pare rau, chiar nu merge. Am incercat azi sa pun bannerul in toate felurile posibile, nu reusesc. Am incercat sa-l pun ca widget in partea stanga, imi apare un X si nimic mai mult. Linkul cu imaginea nu mi-o accepta nici chiar intr-un post normal de blog. Am incercat sa-l atasez in pagina cu categoriile, iar nu merge. Trebuie sa ma gandesc maine serios cum sa fac sa-l adaug dupa ce ma intorc de la tara, sau rog pe cineva sa-mi intre in cont ca sa mi-l faca. Daca nu, ramane ca poza in pagina cu categoriile si pun linkuri cu postul dvs pe unde se poate.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna ziua. Eu vreau sa ma nominalizez pe mine:) cu blogul meu cu si despre aranjamente florale.
    http://atelieruldeflori.wordpress.com/
    Era buna si o categorie de cel mai bun incepator. Eu am blog doar din noiembrie 2009, dar ma descurc foarte bine, iar daca ma inscrieti la concurs, o sa fiu si mai motivata sa scriu cat mai mult.
    Daca nu exista categoria "cel mai bun blog incepator", eu ma nominalizez la cel mai artistic blog. Aranjamnetul floral este pana la urma o arta, iar eu o fac cu placere.
    Mult succes pe mai departe, ma bucur cand vad asemenea initiative, va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  46. Valive
    Mă mir, toată lumea a reuşit. Vezi la Elisa, tot pe Wordpress.

    Anca
    Te-am înscris. Da, voiam să pun o categorie "new entry", dar am uitat.

    RăspundețiȘtergere
  47. Pentru cei care nu stiu cum sa puna banner-ul pe blog, am pus la mine codul html care trebuie copiat si inclus pe blogul fiecaruia. Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  48. Geocer
    Mulţumesc, am să-l pun şi eu într-o postare, să poată lua şi alţii.

    RăspundețiȘtergere
  49. nu merge sa-l pui in postare, ca-l interpreteaza ca html si nu vei obtine decat bannerul. Stai sa vad daca ti-l pot trimite prin e-mail (daca ai e-mail-ul la vedere, adica).

    RăspundețiȘtergere
  50. no m-am supus chinzaiului si am facut si io nominalizarile si pun aci linkul spre postare
    http://codeus41.blogspot.com/2010/01/1.html

    RăspundețiȘtergere
  51. Sunt putin ocupata dar o sa-mi fac timp sa particip. Ideea clasificarilor este excelenta.

    RăspundețiȘtergere
  52. Conform promisiunii facute, am purces si eu pe blogul meu, la urmatoarea nominalizare:
    http://www.neacostache.com/2010/01/22/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  53. Link Nea Costache: http://www.neacostache.com/2010/01/22/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/

    Acum sunt adunator de linckuri :D

    RăspundețiȘtergere
  54. Sarut mana! Am facut si eu nominalizarile:
    http://www.neacostache.com/2010/01/22/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  55. Geocer
    Ia adresa de mail de la Oana. Sau îi trimit pe solicitanţi să ia codul de la tine.

    Cody
    Mă uit acum.

    Nea Costache
    Am să mă uit imediat.

    Oana Stoica Mujea
    Foarte bine, trebuie să munceşti, ca membru al juriului! Şi dacă ai şti cine mai e în juriu! :))

    RăspundețiȘtergere
  56. Rezolvat cu ajutorul lui Geocer. Multumesc mult amandurora.

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ,

    Eu vreau sa nominalizez blogul meu :

    http://www.leusor.ro
    Candidez la categoria :
    Cel mai simpatic blogger

    blogul meu este un blog de copil. Astept sa apara si nominalizarea : Cel mai bun blog de copil

    RăspundețiȘtergere
  58. Autodemascare de interes national:

    Am fost nominalizat ca blog anti basescu. Ok. E real. Dar eu sunt si anti geoana, si anti multi altii. Asta ca sa nu cumva sa se bazeze careva pe mine cum ca daca sunt impotriva basedintelui as fi alaturi de altcineva...

    RăspundețiȘtergere
  59. Leonard Gemănaru
    Cîţi ani ai, Leonard?

    Nenea Cosmos
    Am înregistrat autodemascarea, sper că naţiunea va fi atentă.

    RăspundețiȘtergere
  60. Doua bloguri care imi plac foarte mult: http://tlonsociety.blogspot.com/
    http://inraspar.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  61. cel mai bun scriitor dintre bloggeri - NELINIŞTITU '
    cel mai bun cititor - ZINCA BEIU
    cel mai simpatic blogger - BLOGUL LUI NEA COSTACHE
    cel mai informat blogger - HALUCI-NATION ( Marius Mina)
    cel mai bun blog de discuţii/dezbateri- nu neapărat despre politică - AUFTAKT
    cel mai luptător blog - GEORGE ŞERBAN
    pixelul albastru şi flacăra violet - BRAD
    premiul de popularitate - CODEUS

    RăspundețiȘtergere
  62. El Desdichado
    Nu ne spui la ce categorie?

    Matilda
    vezi că Lilick e în juriu :)

    RăspundețiȘtergere
  63. UPDATE : deoarece Lilick este juristă ( adică face parte din juriu ! ) , la aceeaşi categorie propun un mare meşter : Meşterul Manole .

    RăspundețiȘtergere
  64. Am mai facut o completare. Pana pe 1 o sa tot fac. Adica am facut-o si la linkul cu pricina, sa nu stati sa cautati pe tot blogul

    RăspundețiȘtergere
  65. Se da Zelistul peste cap in zilele astea )))

    RăspundețiȘtergere
  66. http://lilick-auftakt.blogspot.com/2010/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din.html

    Eu cu primele nominalizari. Vor mai urma si pun tot aici link. :)

    RăspundețiȘtergere
  67. Aici am nominalizat şi eu cât am putut:

    http://madalinaionescu.blogspot.com/2010/01/blogurile-anului-2009.html

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna dimineata!

    Se intampla sa fiu chiar dupa Lilick. Nu aveam de unde sa stiu.

    Inteleg ca-mi permiteti sa fac niste propuneri, chiar aici, la dumeavoatra. Daca nu este corect, pentru ca propun un singur nume pentru 3 categorii, sa ramana vala bila propunerea pentru prima categorie.
    Asadar o propun pe LILICK, pentru categoriile:
    8. Cel mai bun politician dintre bloguri
    19. Cel mai bun comentator politic
    26. Cel mai luptator dintre bloguri

    Va multumesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  69. Mădălina
    Mă uit imediat, mulţumesc.

    INCERTITUDINI
    Fără îndoială că Lilick merită un premiu sau chiar mai multe, dar este în juriu, deci nu intră în concurs :(

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna Lucia,

    Iata si nominalizarile mele: http://www.alinfarcas.ro/2010/01/22/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/

    Spor la treaba juriului! :)

    RăspundețiȘtergere
  71. http://lilick-auftakt.blogspot.com/2010/01/nominalizari-la-blog-de-blog-continuare.html

    (continuare)


    @Pamflezistul,

    Multumesc pentru nominalizare.

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna ziua,

    As dori sa ma inscriu. Sa-mi inscriu blogul. trebuie sa-mi aleg o categorie? Daca da atunci am sa aleg...PENTRU CA-MI PLACE. Cu aceasta ocazie o sa ma si votez. daca imi este permis.

    Multumesc,

    Bogdan - www.joeindianu.wordpress.ro

    RăspundețiȘtergere
  73. Joeindianu
    Deocamdată eşti înscris. Pentru vot, mai treci pe aici după 1 februarie.

    RăspundețiȘtergere
  74. @Lucia - Merci la randu-mi!

    @Lilick - Nu e chiar o nominalizare, ca faci parte din juriu si "senepaposiblă", dar altu` mai bun n-am gasit. :D Cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  75. Am facut si eu nominalizari, dar e posibil sa mai operez modificari.
    Sunt nehotarat din fire. :)
    http://decantare.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  76. M-am uitat si eu pe cateva bloguri nominalizate si am vazut ca sunt unele (putine, e adevarat) ai caror posesori posteaza maxim de doua ori pe luna. Nu cred ca cineva care posteaza pe blog atat de rar poate sa ia vreun premiu, decat, eventual, daca cele doua postari sunt doua bucati de roman. Dar nici asa...

    RăspundețiȘtergere
  77. Lilick
    Da, te rog să le notezi, nu premiem blogurile inactive. Înseamnă că pe respectivii nu-i interesează.

    RăspundețiȘtergere
  78. Asa e! Daca nu scrii o ineptie pe zi, total aberanta, un copy-paste cu doua cuvinte adaugate la sfarsit drept idee geniala emanata din creier, ci SCRII un articol cu adevarat interesant o data pe luna inseamna ca nu te intereseaza si esti praf.
    Foarte corect concursul asta... De asta nu particip la astfel de initiative...

    RăspundețiȘtergere
  79. Daca frecventa actului de creatie este principalul criteriu de selectie, dincolo de calitatea sau aprecierea lui, atunci, ca un proprietar "neinteresat" de blogul sau, imi propun singura denominalizarea din acest concurs, intrucat, intr-adevăr ma numar printre "putinii" care postează rar. In conditiile date, observ ca este important ca un bloger sa aiba o norma de apreciat, indiferent ca activitatea sa se rezuma uneori la un copy-paste de pe youtube. Le multumesc celor care m-au nominalizat si le doresc succes/noroc celor cu adevarat intrati in competitie.

    RăspundețiȘtergere
  80. Dragos Cuzuban
    Nu eşti obligat să participi.

    RăspundețiȘtergere
  81. Andreea, frecvenţa postărilor nu este principalul criteriu, dar contează. Este specificul genului. Desigur, la un blog literar se aplică alte criterii.

    RăspundețiȘtergere
  82. Evident ca nu sunt obligat sa particip, insa nu pot sa nu observ traditionala sacrificare a caprei vecinului...

    RăspundețiȘtergere
  83. Aici sunt nominalizarile mele pentru cateva categorii:

    Blogul cu cel mai mult umor: http://groparu.ro/
    Cel mai gustos blog: http://floridecires7.blogspot.com/
    Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina) ma autonominalizez cu: http://hobbygradina.ro
    Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri: http://makavelis.com/
    Cel mai artistic blog: http://adragosphoto.info/
    Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: http://iyli.ro/

    RăspundețiȘtergere
  84. Va rog sa nu apelati la conversia ilicita, o eroare de logica, pentru a argumenta. Nu cred ca a spus nimeni ca postarile dese cu copy-paste sau filmulete de pe you-tube sunt preferate.

    RăspundețiȘtergere
  85. Dragoş Cuzuban
    Nu înţeleg ce spui. Cine e capra? Poate îmi explici.

    huni
    Bun venit pe blogul meu şi mulţumesc pentru nominalizări.

    Lilick
    Corect.

    RăspundețiȘtergere
  86. Am mai adaugat cateva, pana pe 1 s-ar putea sa le pot completa pe toate. Daca nu, nu si gata :P http://oanastoicamujea1.wordpress.com/2010/01/21/deja-e-o-traditie/

    RăspundețiȘtergere
  87. Oana Stoica Mujea
    Merci, am şi văzut. Cred că vom avea de dat la premii ex aequo...

    RăspundețiȘtergere
  88. Link Isabelle: http://isabellelorelai.wordpress.com/2010/01/23/categorisirea/

    RăspundețiȘtergere
  89. Momentan nominalizam, vedem ce dam si ce nu. Acum mai depinde si de votul celorlalti cine ramane si cine nu.

    RăspundețiȘtergere
  90. Oana, mulţumesc pentru linkul Isabellei.
    Da, vedem, va trebui să intru şi eu pe toate blogurile nominalizate...

    RăspundețiȘtergere
  91. Deja intru eu ca nebuna :D Pana pe 1 o sa fac scurta la degete. No, fug in pat, vorbim. Somn usor si spor la nominalizat celor ce n-au facut-o inca.

    RăspundețiȘtergere
  92. Link la nominalizările Sibillei:
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/01/24/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna, Lucia,

    Poate fi inscris si un blog culinar strain(francez)?

    In lista mea de bloguri exista unul nemaipomenit

    http://pierre.cuisine.over-blog.com/


    Poate faci o categorie "Cel mai gustos blog culinar strain", ar fi interesant!

    In plus,concursul ar deveni international :)

    Daca se aproba, te rog ,anunta-ma, ca sa-l anunt si eu , la randul meu,pe Pierre.Multumesc.

    Mai am unul in blogroll pe care l-as nominaliza

    http://mycookingcreations.blogspot.com/2010/01/petti-di-pollo-al-gorgonzola.html

    RăspundețiȘtergere
  94. Bună ziua!
    Chiar dacă nu am comentat, am venit adesea aici, datorită linkurilor de pe blogul Oanei! Așa că vă cunosc și mă bucur. Oana m-a zăpăcit cu stilul ei categoric și inconfundabil să fac la rîndu-mi un clasament. Ea m-a nominalizat la secțiunea Blog artistic (îi mulțumesc). Fiind nouă în blogosferă, am selecționat pe arie restrânsă, dar cu atenție și rațiune! Sper că și părerea mea contează! Oana e în top, așa că restul vine de la ...sine! Vă doresc o zi frumoasă și dacă îmi permiteși vă voi adăuga în Blogroll. Mulțumesc, o zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  95. Shari
    Aş aştepta pînă anul viitor cu dimensiunea internaţională. Şi aşa, juriul are foarte multe bloguri de citit. Dar am să păstrez linkurile pentru plăcerea mea. Mulţumesc!

    Mirela Pete
    Bine ai venit pe blogul meu! Ştiu că te-a nominalizat Oana, am şi văzut blogul tău, e frumos. Sigur, contează şi părerea ta. Dar ai uitat să pui aici un link spre postarea ta. Iar Oana nu poate lua premiu, pentru că e în juriu...

    RăspundețiȘtergere
  96. Linkul Mirelei: http://mirelapete.dexign.ro/2010/01/nominaizari-in-blogolumea-2009/

    RăspundețiȘtergere
  97. Sincer eu nu am înţeles unde se scriu propunerile. Le-am scris la mine pe blog. Le dau gratis. Şi nu, nu îmi place concursul ăsta. Sînt contra. Pesediştilor! Scriitorilor! Boşorogilor! Bucătarilor! Grădinarilor! Blogspoţilor! Huooo!

    RăspundețiȘtergere
  98. Nenea Cosmos
    E OK. Mulţumesc. Aia cu boşorogii puteai s-o omiţi, eu n-am de gînd să mă scuz că am trecut de 60 de ani. Pot înţelege că ai ceva împotriva pesediştilor (şi eu, multe!), la limită şi împotriva blogspoţilor, deşi eu mă simt bine pe platforma asta, dar ce ai cu scriitorii? Dar cu bicicliştii?
    Oricum, propunerile sunt mişto. Pun şi linkul aici: http://nenea.wordpress.com/2010/01/24/un-concurs-de-ce-nu/

    RăspundețiȘtergere
  99. Da, ai dreptate, am uitat! Bicicliştilor! Huuooo!

    Cît despre boşorogi, şi anti reclama tot reclamă se cheamă. Marketing cosmic. Nici nu mi-am închipuit că ar trebui să te scuzi... Ar fi şi culmea.

    Iar pe scriitori îi urăsc. Nu mai am loc în casă de atîtea cărţi. Huuooo!

    Puştiulică

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna,Lucia !
    As vrea sa iti comunic cum am inteles eu ca merg treburile cu concursul si daca gresesc,nu-i nici o suparare .
    etapa I:pana la 1 februarie se fac nominalizari prin leapsa(cei care executa leapsa trimit link aici).
    Toate celelalte nominalizari prin postarea linkurilor aici la comentarii sau oriunde NU SE VOR LUA IN SEAMA fiindca ar fi o munca titanica numai ordonarea lor pe categorii daramite si restul...
    etapa II:Juriul intra in "paine" si se va face o lista cu toate categoriile,la fiecare categorie fiind trecute blogurile nominalizate.Aceasta lista va fi supusa votului celor care doresc sa voteze.
    Etapa III: dupa o perioada in care se voteaza juriul va restrange lista cu categoriile la doar primele 3(sa zicem) bloguri pe categorie.
    Sau pur si simplu blogurile de pe locurile I la toate categoriile se vor declara castigatoare.

    Intrebare: ce rost are ca sa citeasca juriul acum blogurile nominalizate?Asta ar fi util doar daca n-ar mai fi etapa votarii ci juriul ar alege.
    Fac si o observatie(care ma doare hahaha!):
    daca toata lumea ar fi inteles ca nu se fac nominalizari ala-n-dala ci doar prin leapsa(asa cum eu am inteles cand m-ai corectat) atunci treaba ar fi fost buna.
    Subscriu la NENEA COSMOS ha,ha,ha!
    Onorata Instanta...juriul(adica o mica parte din el) si-a spus parerea :D

    RăspundețiȘtergere
  101. Nenea Cosmos
    Ai dreptate. Scuză-mă, dar tocmai primisem o veste îngrozitoare şi cred că mi-am pierdut simţul umorului. Sper că temporar.

    Elisa
    După faza de nominalizări vom centraliza propunerile. Vom ţine seama de toate propunerile venite direct sau prin link la această postare. Vom ignora propunerile trimise aiurea.
    Va urma faza de referendum, apoi juriul va stabili cîştigătorii. Lista laureaţilor va fi secretă pînă la gala online. Vom avea şi o gală offline, probabil la sfîrşitul lui februarie-începutul lui martie.

    RăspundețiȘtergere
  102. Greu m-am decis, insa am reusit ! :D
    http://mesterulmanole.wordpress.com/2010/01/24/nominalizare/

    RăspundețiȘtergere
  103. Lucia,
    imi pare rau pentru vestea trista(ingrozitoare) pe care ai primit-o si sunt ingrijorata.
    Ce pot sa fac eu in aceasta faza a concursului?

    RăspundețiȘtergere
  104. geocer
    Am văzut, mulţumesc!

    Elisa,
    Acum nu e mare lucru de făcut, eventual să mai îndemni lumea să nominalizeze.
    Nu ai de ce să fii îngrijorată.

    RăspundețiȘtergere
  105. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  106. COMENTARIILE ANONIME VOR FI ŞTERSE FĂRĂ EXCEPŢIE. ŞI FĂRĂ SOMAŢIE.

    RăspundețiȘtergere
  107. http://valive.wordpress.com/cele-mai-bune-bloguri-din-2009/
    Iata si postul meu. Mi-a luat mai mult pt ca am avut niste probleme de rezolvat si, apoi, am vrut sa fiu cat mai corecta si sa caut exact acele bloguri care ar merita nominalizate la fiecare categorie in parte. Sper sa fiti de acord cu mine, iar daca nu sunteti e treaba voastra ca tot ale mele sunt nominalizarile :P

    RăspundețiȘtergere
  108. Lucia, am uitat sa-ti dau link aici de dimineata. O fac acum, desi poate mai fac modificari. Daca umblu pe nominalizari, iti trimit alt link, nu?
    http://www.simonaionescu.ro/?p=1721#comment-21792

    RăspundețiȘtergere
  109. Buna seara. M-am bagat si eu in seama cu cateva nominalizari. Sper ca in urmatoarele zile sa acopar macar jumatate de lista...

    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  110. Valentina
    Nominalizările tale îţi aparţin în exclusivitate :)

    Simona Ionescu
    Mulţumesc, Simona. Dacă modifici în aceeaşi pagină nu e nevoie să mai dai o dată linkul, noi vom centraliza propunerile după 1 februarie.

    Atitudini
    Foarte bine, mă bucur, aştept linkul.

    RăspundețiȘtergere
  111. Buna ziua, vreu sa propun o categorie: blogul de frumusete, categorie care vad ca lipseste, desi blogul de moda este printre categorii

    RăspundețiȘtergere
  112. La categoria Cel mai gustos blog il propun si pe acesta


    http://www.foodblog.ro/

    RăspundețiȘtergere
  113. Mamăăă, câtă treabă aici :D Oare ce am avut în cap când am acceptat să fac parte din juriu? :)))) Fac şi eu nominalizările zilele astea :)

    RăspundețiȘtergere
  114. Stimata doamna Verona,

    La initiativa dvs. de a acorda premii unor bloguri, la care ma gandesc de cateva zile, m-ati pus in dificultate: oferiti 32 de premii, iar mie timpul nu-mi permite sa urmaresc cu oarecare regularitate, decat vreo 10-15 bloguri. Ar trebui probabil sa citesc zilnic vreo 100 de bloguri pentru a putea face selectia necesara. Pe de alta parte, din cele pe care le citesc si le gust, unele ar intra in competitie nu pentru unul, ci pentru 2-3 premii, iar altele – pentru denumiri de premii ce constat ca (inca) nu se acorda. In orice caz, iata preferintele mele pentru cateva din premiile propuse de dvs. :
    1 – www.gabicretzu.ro
    3.- gabriela savitsky
    4 –Moshe & Mordechai (dar si la 30)
    7 – Adrian Nastase
    9 – Corina Cretu
    10 – Lucia Verona (dar si la 2)
    13 – Constiinta unui liberal de stanga (dar si la 26)
    15 – asybaris
    18- www.123urban.ro
    19 – george serban
    20 – viataecinema
    22 – ion iliescu
    26 – L’Avantgarde (care insa de 3 zile si-a dat obstescul sfarsit)
    31 – marea abureala (la-deruta.ro)
    32 – Turambar

    Pentru anul viitor va propun sa luati in considerare si urmatoarele premii:
    -cel mai in varsta blogger
    -cel mai tanar blogger
    -cel mai bun blogger din diaspora romaneasca
    -cel mai de stanga blogger
    -cel mai de dreapta blogger
    -cel mai vulgar blog
    -cel mai intelectual blog

    Cu stima,
    N. Raducanu

    RăspundețiȘtergere
  115. Sătmăreanca
    Aştept cu nerăbdare :)

    N. Răducanu
    Mă bucur că aţi făcut propuneri pentru concurs şi voi ţine seama de ele, inclusiv de sugestiile pentru ediţia următoare. Desigur, nu mă voi premia la propriul meu concurs, dar vă mulţumesc pentru gîndul bun.
    N-am prea citit bloguri în ultimele zile, acum aflu că a dispărut l'Avantgarde - îmi pare foarte rău! Poate nu era întotdeauna ce mi-aş fi dorit, dar era un reper necesar.

    RăspundețiȘtergere
  116. Linkuk spre nominalizările lui Adi Hădean:
    http://adihadean.ro/2010/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AdiHadean+%28Adi+H%C4%83dean%29

    RăspundețiȘtergere
  117. vreau sa nominalizez blogul lui Un Cristian miculfitiriadi.wordpress.com la categoria cel mai bun blog pentru ca (efectiv) imi place

    RăspundețiȘtergere
  118. Horia, foarte bine, m-am uitat, ]mi place, dar la ce categorie?

    RăspundețiȘtergere
  119. Am înțeles că nu am lasat linkul unde trebuia, așa că fac necesara corectură aici.
    Nominalizările mele (am două puncte indecise, dar mă decid azi) :

    http://mirelapete.dexign.ro/2010/01/nominaizari-in-blogolumea-2009/

    Succes nominalizaților!

    RăspundețiȘtergere
  120. Nu stiu daca cunoasteti blogul ce exista de 8 ani la adresa ri.kappa.ro. Este blogul lui Peter Gluck de la Cluj, care scrie in fiecare luni un amplu articol despre teme diverse de cultura generala si care pana acum a elaborat 387 asemenea articole. L-as propune pentru premiu la categoria 9.- Cel mai informat blogger

    RăspundețiȘtergere
  121. cel mai bun critic literar dintre bloggeri..
    strumfita cu esarfa

    www.questioare.com

    are cateva recenzii exceptionale.

    RăspundețiȘtergere
  122. N. Raducanu
    Nu cunosc blogul lui Peter Gluck, am să-l citesc, vă mulţumesc pentru semnalare.

    zanardi
    Voi citi recenziile, mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  123. Foarte tare chesti asta, nenica, abia astept sa vedem castigatorii :))

    RăspundețiȘtergere
  124. ziua buna, din nou...

    am facut o rectificare in nominalizarile mele, potrivit regulamentului. astfel, nominalizarile arata asa:
    http://flaviusobeada.wordpress.com/2010/01/26/de-a-dumnezeul-blogolumii-pe-ger/

    toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  125. Varianta finala: http://oanastoicamujea1.wordpress.com/2010/01/27/o-luam-de-la-capat/

    RăspundețiȘtergere
  126. Premiul Voltaire si Premiul pentru popularitate pentru blogul :

    http://elisagradinameadevis.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  127. cel mai luptator blogger:
    http://isabellelorelai.wordpress.com/
    cel mai bun blogroll:
    http://isabellelorelai.wordpress.com/
    cel mai fericit blogger:
    http://viatalatara.wordpress.com/
    cel mai gustos blog:
    http://adamache-laura.blogspot.com/
    cel mai bun blog de sport:
    http://larysblog.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  128. Iata si contributia mea :
    http://secunde.com/2010/01/27/poftiti-pe-covorul-rosu/

    Cu respect. :)

    RăspundețiȘtergere
  129. Şi încă o listă cu premii din partea mea:

    http://alphablog.ro/2010/blogscar-sau-latraturile-de-valoare-ale-catelului/

    RăspundețiȘtergere
  130. eu nu am blog;as vrea sa fac 3 nominalizari:
    9. cel mai informat... dasanti
    26. cel mai luptator.. isabellelorelai
    28. cel mai activ... isabellelorelai
    multumesc,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  131. am intrat si eu in joc! Iata niminalizarile:
    http://opritiplanetavreausacobor.blogspot.com/2010/01/nominalizari-pentru-blog-de-blog-2009.html

    RăspundețiȘtergere
  132. Am nominalizat şi eu http://starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com/2010/01/prima.html
    O zi bună.:)

    RăspundețiȘtergere
  133. http://secunde.com/2010/01/27/poftiti-pe-covorul-rosu/ Nu stiu daca mai exista linkul, dar am impresia ca nu.

    RăspundețiȘtergere
  134. Mi-am republicat nominalizarile la aceasta adresa , pentru ca pe geocer.net nu mai am acces.

    RăspundețiȘtergere
  135. Bună ziua, oameni buni! Foarte faină iniţiativă. Uitaţi aici şi nominalizările mele şi promit să pun şi banner-ul când oi reuşi să-l descopăr la Geocer pe blogsot, că ori sunt f chioară, ori netul de la job nu mă lasă să văd gadget-uri :) Baftă şi numai bine!

    http://liarebelyell.blogspot.com/2010/01/blog-de-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  136. Si de la mine o lista :)
    Numai bine!

    http://dushrece.blogspot.com/2010/01/bune-bloguri-din-2009.html

    RăspundețiȘtergere
  137. Mai am două nominalizări, conform blogului din dotare. Rog onoratul juriu a lua în consideraţiune.

    RăspundețiȘtergere
  138. Am si eu cateva nominalizari.
    http://asteptandlasemafor.wordpress.com/2010/01/29/blog-de-blog/

    RăspundețiȘtergere
  139. buna idee. Iata nomilalizarile mele:
    http://www.cdmitroi.ro/2010/01/blogaraieblogait/

    RăspundețiȘtergere
  140. Şi nominalizările mele:
    http://iaundex.blogspot.com/2010/01/oscar-blogosferic.html

    RăspundețiȘtergere
  141. http://noapteaiguanei.wordpress.com/2010/01/27/cele-mai-bune-bloguri-din-2009-liber-la-nominalizari/

    RăspundețiȘtergere
  142. Premiul de popularitate http://iaundex.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  143. http://luciaverona.blogspot.com/2010/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din_29.html Cel mai activ blogger

    RăspundețiȘtergere
  144. http://bataiosu.wordpress.com/2010/01/29/hillary-clinton-multumeste-romaniei-pentru-servilismul-de-care-da-dovada-in-razboiul-din-afganistan/

    Cel mai informat blogger

    RăspundețiȘtergere
  145. http://whiteeffect.blogspot.com/2010/01/gasim-intotdeauna-ceea-ce-cautam.html Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri - nu neapărat despre politică

    RăspundețiȘtergere
  146. http://tplzdntv-relaxare.blogspot.com/ Cel mai bun cititor

    RăspundețiȘtergere
  147. http://margareta-cauzelebolilor.blogspot.com/ Marele premiu - Pentru ca-mi place

    RăspundețiȘtergere
  148. Nominalizari si aici:

    http://florena-cakes.blogspot.com/

    Multa bafta tuturor! ;)

    RăspundețiȘtergere
  149. http://stoenescu.eu/2010/01/29/topul-blogurilor-romanesti/

    RăspundețiȘtergere
  150. Şi mogulii se premiază, nu-i aşa ? Îl nominalizez pe această cale pe mogulul cel mai mogul şi blogger, dar sunt în dificultate: pot să rog onoratul juriu să-l încadreze în categoria cea mai potrivită ? Cu mulţumiri pe aceeaşi cale !

    RăspundețiȘtergere
  151. Matilda, mogulul blogger a mai fost nominalizat, chiar e bun, vom gasi categoria potrivită.

    RăspundețiȘtergere
  152. I'm in! http://imposibility.com/2010/01/leapsa-blogurilor/

    RăspundețiȘtergere
  153. http://dixitadc.wordpress.com/2010/01/30/blog-de-blogde-bloguride-blogosferade-2009de-urmaritde-vazutde-cititde-comentat/

    RăspundețiȘtergere
  154. http://maminineta.wordpress.com/2010/01/23/nominalizari-pentru-concurs/

    RăspundețiȘtergere
  155. Lucia,aici sunt nominalizarile Ginei de la Incertitudini:

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2010/01/blog-de-blog-cel-mai-bun-blog-in-2009.html

    RăspundețiȘtergere
  156. Link`ul meu este urmatorul:

    http://ionut-puerava.blog.com/2010/01/30/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/

    RăspundețiȘtergere
  157. Imi propun blogul la categoria 26. Cel mai luptător dintre bloguri . Este lupta unui aroman impotriva ideii de minoritate a aromanilor din Romania http://daimadeadun.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  158. Cel mai bun blog de sport: MrSPORT - www.mrsport.ro

    RăspundețiȘtergere
  159. Un vot din partea mea pentru categoriile:

    10 - Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă b(ar)logul IP

    24 - Cel mai bun blog de sport MrSPORT

    15 - Blog de criză sau blogger crizat Zboarã Niangrâpsiti

    31 - Premiul “Pixelul albastru şi flacăra violetă” Decalog Urban

    RăspundețiȘtergere
  160. Eu, George Serban, de buna voie si nesilit de nimeni, protejat antiviolet, las acest link pentru a fi bagat in seama:
    http://www.georgeserban.eu/2010/01/30/nominalizari-mele-pentru-blogurile-blogurilor/

    RăspundețiȘtergere
  161. Foarte faină ideea :) Am intrat şi eu în joc şi uite ce-a ieşit:

    http://rontziki.blogspot.com/2010/01/bloguri.html

    RăspundețiȘtergere
  162. Citind blogurile propuse aici am descoperit www.mrsport.ro, adica pe Mr Sport.

    Il propun ca fiind cel mai bun blog de sport din Romania, mai ales ca am vazut ca sunt putini care au aflat de el, ca si mine de altfel, care insa am avut o placere sa-l descopar si sa-l citesc!

    Cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  163. Am lăsat un comentariu aici despre înscriere însă se pare că "nu a ajuns".

    http://imposibility.com/2010/01/leapsa-blogurilor/

    RăspundețiȘtergere
  164. Am reusit sa finalizez si eu nominalizarile:
    http://www.sufletica.ro/blog-de-blog-nominalizari-2009.html

    RăspundețiȘtergere
  165. va las si eu un link ! http://danutchidon.wordpres.com

    RăspundețiȘtergere
  166. Initial am facut nominalizarile mele aici in comentarii, insa in ultimele sute de metrii ma-am decis să le refac si eu "oficial", pe blog. Vă rog sa considerati nominalizarile mele de aici: http://hobbygradina.ro/2010/01/31/blog-de-blog/ . Sunt aceleasi insa am mai nominalizat si la categoria: cel mai activ blogger.

    RăspundețiȘtergere
  167. Am si eu cateva nominalizari. Numai bine.

    http://julia.ablog.ro/2010-01-31/blog-de-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  168. Dragă Lucia,

    Se ia în considerare şi noaptea aceasta? Mai am adică şanse să fie reţinute propunerile mele şi dacă le trimit după ce bate orologiul noaptea jumătate?

    Ori Cenuşăreasa... pantoful, prinţul?

    Şi încă ceva neclar mie. Pot să propun şi alte categorii? Cel mai non-conformist, cel mai oniric blog... ori cel mai erotic blog?

    Eu am fost nominalizată la două categorii, de doi cititori - cel mai bun blogroll şi marele premiu. Nu ştiu dacă ei au lăsat link aici :):) şi nu ştiu ce anume veţi lua voi în considerare.

    Blogrollul sau... marele, incomensurabilul,nestăvilitul şi totodată smeritul meu talent? :):)

    Felicitări pentru ideea de a face un top autentic. Dincolo de statistici zelist.

    Felicitări şi pentru munca titanică pe care intuiesc eu că o presupune.

    RăspundețiȘtergere
  169. Dulce Deea
    Azi sunt generoasă :) , aşa că poţi nominaliza pînă pe 1 februarie la prînz.
    Poţi să mai propui categorii, dar nu e sigur că vor fi reţinute de juriu. Poate pentru anul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  170. Doamna Lucia, hai că am gătat și noi lista de nominalizări. O găsiți aici:

    http://cantinasociala.wordpress.com/2010/02/01/blog-de-blog-nominalizari/

    Vă așteptăm pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  171. Daca stiam de generozitatea asta redactam poate mai cu grija articolul. Deja am realizat ca am uitat s-o pun pe http://isabellelorelai.wordpress.com/ la categoria cel mai luptator blog.
    Ma bucur ca mi-a reusit "linkul de includere"
    Trebuie sa pun si bannerul neaparat?
    Pt ca incerc de vreo ora si nu reusesc.

    RăspundețiȘtergere
  172. In sfarsit, dupa lupte seculare, am reusit sa pun nu numai bannerul, dar si un gadget pe care ma lupt sa-l pun de aproape un an, anume petul preferat,in schimb mi-am aiurit linkul la email.
    Pt ca nu stiu exact unde trebuie pus linkul la nominalizati il pun si aici:
    http://google-viorica.blogspot.com/2010/01/pe-ultima-suta-de-metri-cu-sufletul-la.html
    desi se afla si mai jos.

    RăspundețiȘtergere
  173. http://www.neacostache.com/2010/01/22/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  174. Lucia,

    acesta este linkul meu(ultimul :) )

    http://elisagradinameadevis.wordpress.com/2010/01/21/concurs-blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din-2009/

    RăspundețiȘtergere
  175. http://arianasshop.blogspot.com/2010/02/nominalizari-pt-concursul-blog-de-blog.html

    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  176. Linkul il postasem din greseala undeva mai jos:
    il bag, cu tot cu data de acolo, sa se vada ca n-am fost in intarziere:
    yourvintagewardrobe spunea...

    ok, am postat, las link aici:
    http://yourvintagepolice.blogspot.com/2010/01/nominalizari-pentru-concursul-blog-de.html

    30 ianuarie 2010, 21:32

    RăspundețiȘtergere
  177. Lucia, da un pic ceasul inapoi, te rog!

    Marele premiu - Pentru ca-mi place: Victor Ciutacu
    Cel mai bun blogger dintre scriitori: Horia Garbea
    Cel mai bun scriitor dintre bloggeri: Flavius Obeada
    Blogul cu cel mai mult umor: Ioan Usca
    Cel mai bun critic literar: -
    Cel mai bun cititor: Pro Doc
    Cel mai bun blogger dintre politicieni: Varujan Vosganian
    Cel mai bun politician dintre bloggeri: Mihai Voicu
    Cel mai informat blogger: Irongates
    Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: Paratraznetul Fanica
    Cel mai gustos blog: http://gospodini.blogspot.com/
    Cel mai bun blog al unui ziarist: Victor Ciutacu
    Cel mai bun blog anti-băsist: Basarica
    Cel mai fericit blogger: Ionut Iancu
    Blog de criză sau blogger crizat: Turrambar
    Cel mai artistic blog: http://istoria-artei.blogspot.com/
    Cel mai bizar blog: -
    Cel mai bun traducător din română în română (pe baza unui test la care poate participa oricine, blogger sau nu): -
    Cel mai bun comentator politic: Constantin Gheorghe
    Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri: Decantarea Ideilor
    Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina): Elisa
    Cel mai cunoscut dintre bloggeri: Mircea Badea
    Cel mai bun blogroll: Paralele-Paralele
    Cel mai bun blog de sport: Catalin Tolontan
    Cel mai schimbător blog: -
    Cel mai luptător dintre bloguri: Marcus
    Cel mai bun blog de modă şi/sau vintage: http://www.shopaholic.ro/
    Cel mai activ blogger: Ionut Iancu
    Cel mai prost blog: Bleen
    Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri: Mihai Malaimare
    Premiul "Pixelul albastru şi flacăra violetă": http://flacaravioleta.wordpress.com/
    Premiul de popularitate: http://dono.ro/

    RăspundețiȘtergere
  178. Lulutza
    Elisa e în juriu, nu poate fi nominalizată. În rest e ok

    RăspundețiȘtergere
  179. Pentru cei învăţaţi cu lecturile mai lungi vă ofer POVESTEA RĂDUCANULUI, pornit în lume să-şi găsească locul lângă CHIRA CHIRALINA
    http://doinapopescu.wordpress.com/2009/12/20/povestea-raducanului/
    De la KAFKA LA DOMNUL GEORGESCU nu-i o alegere deloc rea pentru un zâmbet: http://doinapopescu.wordpress.com/2009/12/19/cum-sa-ti-alegi-un-avocat/
    iar continuarea o găsiţi în SIFILIS CU PATRU CRUCI
    http://doinapopescu.wordpress.com/2009/12/22/domnul-georgescu-si-cutremurulii/
    În POVEŞTI NEMURITOARE sunt 12 poveşti încântătoare. Cine are procesorul umorului acordat fin este invitatul meu: http://doinapopescu.wordpress.com/category/povesti-nemuritoare/
    Pentru că domnul Adrian Năstase este în juriu îl invit la mine-n blog să mă caute la CUIBARUL CU OUĂ unde îl aşteaptă nişte...
    OUĂ DE ŢĂRAN
    http://doinapopescu.wordpress.com/2010/01/10/oua-de-taran-aveti/
    Dacă mă ignoraţi, atunci să vă temeţi de PUTEREA BLESTEMULUI
    http://doinapopescu.wordpress.com/2010/01/17/puterea-blestemului/
    şi dacă vă sunt indiferente fâlfâielile violet, atunci vă ameninţ cu organu': TENACITATEA MILIŢIANULUI
    http://doinapopescu.wordpress.com/2010/01/27/era-tenace-sora-mea-sau-politistul-eu-n-am-inteles/
    Blogul meu este plin de hohote de râs, ghionturi şi multe alte răutăţi.

    RăspundețiȘtergere
  180. http://dulcedeea.wordpress.com/2010/02/02/oscarul-blogurilor-2009-lucia-verona-stie-de-ce-tu-stii/

    RăspundețiȘtergere
  181. Doina Popescu
    Ai trimis cam tîrziu, dar te las.

    RăspundețiȘtergere
  182. Everybody şi chiar toată lumea!
    Vă rog, nu mai trimiteţi nominalizări, a trecut termenul!

    RăspundețiȘtergere
  183. Dragă Lucia,

    Eu am trimis azi-noapte, imediat după ora 24, pe cuvânt că mă străduiam de vreo două ore să intru în pagina ta şi s-a blocat de nu ştiu câte ori şi m-a înnebunit silindu-mă să restartez de tot atâtea ori pc-ul (başca de alte multe, nenumărate ori în zilele dinainte, după ce postasem întrebarea la care cu gentileţe mi-ai răspuns şi ne-ai anunţat de generozitatea prelungirii perioadei pentru nominalizări).

    Am postat chiar patru comentarii, unul era introducerea (obligată fiind de blogspot să mă rezum la un număr de semne), al doilea şi al treilea erau topul propriu-zis (am repetat topul pentru că voiam să fiu sigură că ajunge la tine în pagină, eu sunt cam stângace cu blogspotul ăsta care mă stresează şi îmi joacă feste), iar a patra era o completare la o categorie unde, năuca şi emoţionata de mine, uitasem să scriu numele în varianta finală de top pusă în comentariu.

    Uffff, iertare de stufoşenia aceasta de explicaţie. Nu am văzut niciuna din cele postate azi-noapte aici şi mă tem că nu le-ai văzut ori n-au ajuns totuşi (moooor!) ori nu le-ai mai acceptat (moooooor şi mai tare şi mai şi mai şi mai tare, că sunt oameni buni de citit şi de răsplătit şi m-aş fi bucurat să intraţi în paginile lor).


    Scuze din nou pentru insistenţă. Dacă ai timp şi mai izbuteşti încă să surâzi şi să-ţi păstrezi liniştea în tot acest iureş, mi-ar prinde bine tare un răspuns oricât de mic din partea ta. Draga si draga de Lucia... :):)

    RăspundețiȘtergere
  184. Dulce Deea
    Dacă nu le vezi aici, înseamnă că le-ai postat în altă parte. Eu le-am văzut dimineaţa, deci există, dar nu ştiu unde. Caută-le, te rog! Dar nu le ai pe blogul tău? Era suficient să laşi un link spre postarea respectivă.

    RăspundețiȘtergere
  185. Pentru inima ta bună, te invit la mine-n blog să vezi ce mişto am pus banner-ul şi să guşti şi din OMLETA CU PATRU CÂRNAŢI
    http://doinapopescu.wordpress.com/2010/02/02/omleta-si-patru-carnati/
    Este o omletă apolitică, nu are ouă de la fermă de la... Cornu.
    Postul şi cura de slăbire nu se admit ca scuze!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!