luni, 24 noiembrie 2008

Cu întîrziere

M-am luat cu scrisul, cu cititul, cu blogul, cu tîrgul, cu lansări şi premiere şi am uitat cu totul de evenimentul care a avut loc joia trecută, pe 20 noiembrie, adică, important de precizat, a treia joi a lunii noiembrie.

A SOSIT!

Cine? Simplu, doar v-am spus că a fost a treia joi a lunii noiembrie. Adică ziua lansării noului Beaujolais. N-am să fac acum teoria vinului de Beaujolais, vă spun doar că e un vin care se bea nou şi, mai ales, se bea la crîşmă. La bistro. Nu e un vin de fiţe. Sau, cum spune Bernard Pivot: «un vin de copains, de café, de casse-croûte, de petite bouffe sur des nappes en papier, sans manière».

Iar unii fac şi baie în vin de Beaujolais, dovadă această imagine din Japonia, de la lansarea de anul trecut.




2 comentarii:

  1. A la notre ! (eu am accente, dar mi-e lene)
    Poate ajunge una din noi la Carrefour şi sărbătorim înainte sau după alegeri. Preferabil înainte, că după s-ar putea să nu mai avem chef.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!