miercuri, 15 aprilie 2009

Spune-mi pe ce parte a patului dormi, ca să-ţi spun cu cine votezi

Calculatorul meu este doldora de fişiere vechi, cu tot felul de istorioare, ştiri, poze, pozne, ghiduşii, năstruşnicii şi alte ciudăţenii, păstrate pentru zile negre. Ieri, pentru că ziua părea destul de neagră, m-am apucat să scotocesc printre vechituri. Căutam ceva şi, evident, am găsit altceva. Cunoaşteţi fenomenul, nu?
Am găsit o ştire veche de vreo 10 ani, deci atît de veche încît pot s-o dau drept nouă. Cică un sondaj făcut de Mars Venus/AOL Poll arată că femeile preferă partea stîngă a patului şi a spectrului politic, în timp ce bărbaţii îşi manifestă preferinţa pentru dreapta în ambele situaţii.
Vi se pare că nu e chiar aşa ? Mă rog, am comprimat eu un pic textul. Sondajul era numai despre pat, iar autorul ştirii punea rezultatele în legătură cu statisticile de la alegerile din anul respectiv. Nu e clar însă cum au votat - dacă au votat - persoanele care au declarat că le este indiferent pe ce parte a patului dorm, ca şi cele care dorm singure.
Cum este din nou vremea sondajelor, am să pun şi eu unul pe blog, să vedem cum dorm şi cum votează bloggerii de ambe sexe. Vi se pare un sondaj neserios? Prea frivol? Vă garantez că puteţi avea încredere, cel puţin tot atîta cîtă aveţi în institutele specializate pe care le cunoaştem.

Dacă acest sondaj (îl găsiţi în stînga jos, sub blogroll) va avea succes, voi continua cu un altul, despre relaţia dintre sforăit şi sforării.

8 comentarii:

  1. Ar fi dragut sa existe doua sondaje, unul pentru femei, altul pentru barbati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim
    Da, ar fi draguţ, dar mi-a fost lene :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasati sondajul. Pana la sondaj eu am alta problema. Imi place sa dorm pe partea stanga. Desi am o vasta experienta, incep sa ma intreb daca tot ce am facut pana acum n-a fost, cumva, o eroare?!

    RăspundețiȘtergere
  4. GS
    Nu cred. Adică presupun că nu chiar tot :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai daca am dormit doar pe stanga? Doar noptile prin delegatii cand am dormit in single-uri mai imi aduc in minte ceva certitudini!

    RăspundețiȘtergere
  6. GS
    Nu ştiu ce să zic. Noptile prin delegaţii în camere single influenţează votul?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, cred ca trebuie sa faceti si o rubrica pentru indecisi si derutati.

    RăspundețiȘtergere
  8. GS
    Uite cum îmi creaţi probleme! :))
    Sunteţi indecis? Sau derutat?

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!