sâmbătă, 4 aprilie 2009

Dinamo-Rapid, înainte de meci

Nu mă omor după fotbal, nu sunt microbistă (sigur, mă bucur cînd aud vreo veste bună despre UTA, dar asta se cheamă patriotism local), nu mă uit la meciuri, dar nu poţi să fii vecin cu un stadion fără să simţi acest lucru, mai ales cînd meciul e "cu miză". Ăsta este. Deci, tot ce pot face este să închid bine geamurile (termopanele chiar izolează fonic, m-am convins)şi să-mi văd de treabă.
Cu o oră înaintea meciului am făcut cîteva poze, din care nu se vede mare lucru. Le postez totuşi, pentru atmosferă.

7 comentarii:

  1. Ha Ha Ha.Tu Lucia cu..huiduielile io c cu batutul covoarelorde dimineatzxa incepe si pana seara cand se intuneca.aici langa geamurile noastre in coltul blocului e singura bara de covoare pretz de vreo 30 de scari de bloc.asa ca-ti dai seama ce-i in perioada asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai prins un apus in pozele tale....o minunatie!

    RăspundețiȘtergere
  3. @eu...
    Da, aş putea face un album superb dacă aş fotografia în fiecare seară apusul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa fiu si eu macar o data complet off topic? :)
    Fara nicio legatura cu subiectul :) vroiam sa spun ca eu am ramas cu gura larg cascata de cand am citit la un alt topic ce varsta ai. Si inca nu mi-am revenit. Daca nu as fi vazut poza din dreapta, as fi jurat ca ai undeva intre 30 si 35 de ani dupa cum gandesti, dupa cum scrii. Vazand poza, as zice 45, hai maaaaxim 50. Deci da-mi voie sa-mi scot toate palariile si sa ma inclin. In fata tineretii spiritului tau.

    P.S. Las' ca partea cu meciul oricum era neinteresanta. In fotbal, de cand a plecat Piturca nimic nu mai conteaza. Mananc si plang, mananc....

    RăspundețiȘtergere
  5. @lady2bug
    Mulţumesc pentru compliment, chiar îmi face plăcere, mai ales că nici eu nu mă simt de vîrsta pe care o am. Dar o am, ce pot să fac? Ştiu! Încerc toate pălăriile pe care le scoţi tu, poate-mi vine bine vreuna!

    Cît despre P.S., de acord, numai că eu nu plîng, doar mănînc :)))))))))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!