luni, 13 aprilie 2009

Premiile Lili - faza pe bloguri

După cum am ameninţat că vom face, am postat pe blogul Premiile Liliprimul text din cele primite pentru concurs, destul de numeroase, spre bucuria noastră.

Primul text este o piesă de Oana Stoica-Mujea, cu titlul Lady Helena. Pe Oana o cunoaşteţi ca prozator, iată că acum vrea să se prezinte şi ca dramaturg, cu această piesă scurtă. Citiţi-o, apoi, într-una din zilele următoare, vom discuta despre ea pe acest blog. Voi anunţa din timp data şi ora "cenaclului".

8 comentarii:

  1. Mi-ar placea sa trimit un text, desi nu sunt in tara ca sa-mi pot citi creatia. Ce ma sfatuiti ?
    Oricum, ma tin la curent cu acest concurs pe care-l gasesc interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. @dielda dana DINU

    Eu zic să trimiţi textul, îl discutăm, apoi vedem cum facem cu lectura.
    Aşteptăm!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci mult! Ma execut ! Smile !
    Care este data limita ?

    RăspundețiȘtergere
  4. @dielda
    Pînă pe la 15 mai. Trimite pe adresa de mail premiile.lili@gmail.com
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. ok prezent.Cum pt ce?!sa comentez sa disec oau ce fain o sa fie.am glumit.m-ai bine m-as "diseca" pe mine

    RăspundețiȘtergere
  6. codeus
    am sa anunţ cînd vor începe "disecţiile" :D

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!