joi, 2 aprilie 2009

Decreţeii sunt de vină!

Citiţi şi voi aici!
Pe scurt, conform unei psiholoage din Italia, jafurile, crimele şi violurile comise de români în Italia se explică prin faptul că aceştia s-au născut în perioada decretului care interzicea avorturile, deci sunt copii nedoriţi, ceea ce duce la violenţă. Deci, toţi cei născuţi între 1967 şi 1989 sunt criminali potenţiali.

Aţi înţeles? Voi, care, în majoritate, aparţineţi generaţiei de decreţei, sunteţi nişte persoane îngrozitor de periculoase, predispuse la violenţă - voi, colegii mei bloggeri, voi, cititorii mei, voi, pe care vă credeam prieteni, nu sunteţi decît nişte borfaşi, violatori, ucigaşi potenţiali.

Şi eu care n-am ştiut! V-am citit, am comentat pe blogurile voastre, v-am primit cu drag pe acest blog, v-am dat premii, cu unii din voi am fost la restaurant, fără să bănuiesc ce zace în voi, fără să-mi treacă prin cap la ce pericole mă expun!

Şi acum, că am aflat, ce ne facem? Trebuie să-mi fie frică de voi? Hai, spuneţi!


Update: Acum mi-am dat seama că asta este postarea cu numărul 322.

21 de comentarii:

  1. Mai...eu am simtit ceva. Cred ca se confirma teoria.
    Uite ma analizez. De ce intr-o seara linistita, privitor la TV, simt asa impulsuri criminale (cand suna un domn al carui nume nu mi-l amintesc)? Nu-mi explic altfel decat prin teoria decreteilor. Pentru ca altfel sunt o doamna pasnica. Am doar momente din astea in care simt ca-mi pierd mintile....

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sa-ti fie frica Lucia eu sunt din 67 prima generatie de decretei chiar imi zicea maica-mea ca daca nu dadea Ceausescu decretul eu "inotam"in dunare.nu vezi ca te violentez in fiecare zi.iti invadez intimitatea etc(pe blog).hi hi hi.acum lasand gluma la o parte aia"psiholoaga"ar trebui sa se caute la cap.ca sigur nu se invarte ceva rotund pe acolo.e mai bolnava ea decat subiectii ei daca debiteaza asemenea tampenii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha! Frumos scris!
    Si eu tot psiholog sunt, printre altele.
    Ii recomand femeii respective sa se uite in ograda propriei tari. Caci italienii au un comportament mai viciat decat romanii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lady2bug
    Deci recunoşti! Dar chiar m-ai pus pe gînduri cu impulsurile criminale - eu de ce simt aceleaşi impulsuri la aceleaşi emisiuni? Şi nu fac parte din generaţia decreţeilor :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lucia Verona: eu am scuza ca-s decretel. Tu ce te faci?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. codeus
    Aoleu, 1967? Chiar începe să-mi fie frică! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. dielda dana DINU

    Psiholog? Dar tot decreţică, nu? :)

    lady2bug
    Chiar! Ce mă fac?

    RăspundețiȘtergere
  8. hai mai fetelor sa revenim noi pe un fagas normal care ne caracterizeaza si fara violentari,ca ne violenteaza astia destul in tata za Gargaritzo deci esti mai tanara ca mine?

    RăspundețiȘtergere
  9. Tineretea este un defect care se corecteaza cu timpul. :-))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ dielda dana DINU

    Dacă ar fi aşa, eu acum ar trebui să nu mai am acest defect :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. @dielda dana DINU

    Da, îl mai am şi sper să nu-mi treacă! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tineretzea este un ceva nedefinit pe care il ai din plin si pe care il pierzi cu fiecare zi care trece.uff ce as vrea eu sa mai am 20 de ani

    RăspundețiȘtergere
  13. @codeus
    Ce-ai să mai spui cînd ajungi la vîrsta mea? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. daca nu sunt indiscret indraznesc sa intreb cam care e varsta aia?

    RăspundețiȘtergere
  15. mai am vreo 18 pana atunci.nu stiu o sa-ti spun atunci cum ma simt la varsta aia.hi hi hi

    RăspundețiȘtergere
  16. codeus

    Ca să mă autocitez, ai să te simţi la fel, doar că ai să înveţi cuvinte noi - colesterol, artroză... :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Lucia io cu colesterolul nu cred ca o sa am treaba vreodata.asta pt ca la mine nu se depune nimic poate doar in creier.cu artroza sau asociate o duc bine de cativa ani incoace am niste dureri de spate de nu-ti povestesc in fiecare luna pe retzeta care o scot sunt nelipsite calmantele pt spate.cu dintii nu am treaba am pierdut deja mai mult decat o gramada.asa ca nu stiu poate voi avea niste zbarcituri in plus pe atunci si precis da precis voi fi mai satul de viata ca si acum

    RăspundețiȘtergere
  18. ei doara nu moi lasa la voi.arat io tanar pe exterior da numa io stiu cum sunt pe interior.poza mea e facuta acu vreun an si ceva.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!