vineri, 17 aprilie 2009

Să-mi încerc norocul cu Bill Clinton?

Doamna Hillary Clinton, Secretarul de Stat al SUA, are probleme financiare. În urma campaniei de anul trecut, cînd a concurat cu Barack Obama pentru nominalizarea de către Partidul Democrat pentru alegerile prezidenţiale, a rămas cu datorii în valoare de 2,3 milioane de dolari.
Soluţia găsită de fosta Primă Doamnă pentru a face rost de bani a fost o loterie, la care premiul cel mare este însuşi soţul ei. Genial! Dai 5 dolari, cumperi un bilet de loterie şi ai şansa de a petrece o zi întreagă la New York cu Bill Clinton. Programul întîlnirii cuprinde participarea la "cîteva manifestări interesante", după cum spune BBC News, citînd comunicatul de presă trimis de James Carville, fostul manager de campanie al lui Hillary. Recunosc, sunt foarte curioasă ce se înţelege prin "several interesting events".
Parcă aş lua un bilet de loterie. Să-mi încerc norocul cu Bill Clinton.
Numai cinci dolari? Ieftin ca braga! 5 dolari, la cursul zilei, înseamnă 16.1391 RON. O nimica toată. Cam cît un pachet din cafeaua Lavazza pe care o beau eu. Adică aş putea să petrec o zi întreagă cu Bill Clinton la preţul unui pachet de cafea. Trebuie să mă gîndesc bine. O dată în viaţă am parte de un asemenea chilipir. Da, dar cafea beau în fiecare zi... Grea alegere! Ba nu, e clar. Aleg cafeaua. E mai sigură. De cinci dolari beau cafea aproape două săptămîni. Pe cînd un bilet de loterie mi-ar da doar o şansă de 1 la 460000 să mă întîlnesc cu fostul preşedinte. Deci nu, doamnă Clinton, vă admir, dar nu contaţi pe mine!
Dar ideea cu loteria o recomand politicienilor români, mai ales candidaţilor la preşedinţie, e o metodă interesantă de a obţine bani pentru campania electorală. Cine ar putea fi pe post de premiu? Nu mă întrebaţi pe mine, de asta există consultanţi politici, să răspundă ei.

P.S. Nu ni se spune dacă dl. Clinton mai fumează havane.

6 comentarii:

  1. Credeti ca vor fi multi cei care vor dori sa petreaca o zi intreaga cu Bill Clinton, astfel incat sa se stranga 2 milioane de dolari? 460 de mii de persoane??? Oare nu se supra-estimeaza domnul Clinton? Ar trebui sa ridice pretul, caci poate aparea o intrebare: ce ar putea oferi pentru 5 dolari? Daca ar cere 50 (cam cat un bilet la teatru la ei), sa zicem, ne-am putea gandi ca prestatia ar fi de calitate! Dar pentru 5 dolari si inca o zi intreaga... Hm!

    Monica

    Pardon, Oana LM :)

    P.S.
    N-am nimic cu Clinton dar nu m-am putut abtine sa nu glumesc un pic

    RăspundețiȘtergere
  2. Loreley

    Nici eu nu m-am putut abţine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Parcă aş lua un bilet de loterie. Să-mi încerc norocul cu Bill Clinton."
    Io zic să cumperi cafeaua. :p

    RăspundețiȘtergere
  4. SkyRain

    Asta a fost şi concluzia mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă ar face şi Monica Lewinsky o tombolă?

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!