marți, 29 mai 2012

Blogul meu e un vast şantier

E posibil să trec pe domeniul propriu. Posibil, dar improbabil.
E posibil să renunţ la blog.
Deocamdată am să-l renovez sau, cum se spune acum, să-l "redecorez". Deci, nu vă speriaţi dacă veţi vedea altceva decît v-aţi obişnuit să vedeţi pe blogul meu. S-ar putea să dispară, provizoriu, blogroll-urile. S-ar putea să mai postez din cînd în cînd. Ca să vă îndemn să mergeţi la teatru (pe 9 iunie începe FestCO 2012, aveţi aici un link, dacă vreţi să cumpăraţi online bilete la spectacolele din festival.) şi la vot (pe 10 iunie).

P.S. Culoarea gifului n-am ales-o eu, asta am găsit.

4 comentarii:

  1. E bine ca ai precizat ca nu ai ales portocaliul. Cine stie ce se mai intelegea. E deosebit de periculos azi sa mai porti portocaliul, cand absolut nimeni nu o mai face, nici proprietarii politici de drept al acestei culori. Pare o culoare aproape interzisa! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lilick
    Daaa, am văzut că, prin ţară, se cam umblă cu cioara portocalie vopsită. Ai dreptate, e o culoare periculoasă, toată lumea se fereşte de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o singur bluza de vara portocalie ... imi place materialul imi place si modelul ... trebuie sa o vopsesc ca nu pot sa ies cu culoarea aia pe strada :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @theodora0303
    Da, te înțeleg perfect - am un pulover cumpărat de niște ani la Bruxelles, o minunată combinație de mai multe nuanțe de portocaliu. Și de aproape opt ani îl port numai în casă :(

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!