sâmbătă, 21 aprilie 2012

Fără cuvinte la un tîrg internațional de carte

Tîrgul, mai exact Festivalul Internațional al Cărții de la Budapesta, este găzduit de parcul Millenaris - un centru cultural construit într-o fostă zonă industrială, folosind cu multă imaginație vechile hale. Am să adaug mai tîrziu și  fotografii.
Din păcate, nu am ajuns în prima zi, cînd a avut loc o discuție, am auzit că extrem de interesantă, pe tema conceptului de Europa Centrală, între scriitorul italian Claudio Magris, invitat special al Festivalului, și scriitorul maghiar Esterházy Péter.
Iată ce am văzut însă ieri. Așa arăta arăta standul României vineri, 20 aprilie 2012, la ora 17.30. Nu era nimeni acolo. Nici de la ambasadă, nici de la ICR, nici de la Ministerul culturii.
Eu nu comentez. Poate voi.

2 comentarii:

  1. Super poza Lucia! Cultura "romaneasca" de calitate. Aproape ma simt mandru!
    Nu mai e timp de citit, nici de iubit, nici de muncit... Am avansat atat de mult in social media incat nu mai este timp de nimic.
    AMIN!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!