sâmbătă, 25 iulie 2009

Visul unei zile de vară

Căldură mare.

7 comentarii:

  1. @Lucia

    Mmmm... Baghdad - Alhambra.

    Pistache, citron... zamoz... dacă nu-i zamoz... nu e!, merge şi cu harbuz, dar musai fără cacao! :)

    Bordelezu

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ce bunaciuni ! Acestei postari ii lipseste avertizarea : "Interzis femeilor insarcinate !"

    RăspundețiȘtergere
  3. Matilda, să înţeleg că ne dai o veste? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma gandesc de zor la ziua de luni cand am inteles ca vor fi "doar" 29 de grade. :) Si, da... mananc si inghetata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lilick, daaaa, va fi muuuult mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Două săptămâni am trecut pe lângă sarcofagele cu îngheţată de la mega image fără să clipesc, fără să oftez. Două săptămâni am deschis uşiţa congelatorului şi m-am uitat cu biruitor dispreţ la cutia de îngheţată, trântindu-i uşa în nas.
    Şi azi... azi...
    Ce mi-ai făcut, Lucia?

    Să-mi fie de bine! :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!