miercuri, 15 iulie 2009

Tată de fată

"Ma fille... ma cassette"
Molière

De ce era ieri atît de iritat tatăl fetei lu' tata? Chiar ieri, cînd micuţa independentă şi-a luat locul printre membrii Parlamentului European. Ar fi trebuit să fie fericit, să lase deoparte subiectele minore şi să dea şampanie la tot guvernu'. Cum? La remaniere nu se dă? Dar ce, asta a fost remaniere?

Foarte bine scrie despre discurs Mircea Badea, aşa că nu reiau povestea. Sau, dacă vreţi să fiţi siguri că aţi auzit bine ce-aţi auzit la televizor, puteţi citi discursul. Eu l-am citit, pentru că nu mi-a venit să cred. Nici acum, după ce am citit, nu cred.
Nu vi s-a părut că e un om care nu ştie ce spune?

5 comentarii:

  1. E scump halatu'? acolo m-a dus gandul cand am citit discursul personajului, ca presedinte de tara nu mai pot sa-i zic

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am dezmeticit greu dupa discursul lui si a trebuit sa mai citesc sau sa-l revad. Nu-mi venea sa cred cate gafe a facut, ce aiurea a fost.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cody, nu m-am gîndit la halat :))

    @Lilick - nici mie nu mi-a venit să cred, mai ales după ce am citit :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ieru am pierdut TOATE ştirile.
    Mi s-au doar povestit. Înşeleg că la undeva-ul financiar, EBA sţa dus cu translator.
    DE CE?

    RăspundețiȘtergere
  5. Renata, nici eu n-am prins toate ştirile. De ce s-o fi dus cu translator? Chiar e o întrebare. Am căutat pe Google, dar nu am găsit un CV al ei, oricum, am găsit menţionat că ea ar fi spus într-un interviu că vorbeşte două limbi străine, în timp ce tatăl ei zicea că fiica lui vorbeşte o limbă străină.
    Întrebarea mea e alta: în ce limbă a vorbit cu translatorul?

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!