duminică, 12 iulie 2009

Adi Hădean face pe deşteptul

Aşa a zis el, pe blogul lui. Că a făcut pe deşteptul cu nişte cîrnaţi. Cu bere şi stafide. Şi cartofi la cuptor.
Ieri am verificat. Are dreptate omu'. N-am apucat să fotografiez rezultatul verificării, dar semăna foarte bine cu originalul:

Cum din motive numai de Wordpress ştiute, comentariul meu de pe blogul lui Adi Hădean a dispărut înainte să apară, iată aici concluziile:
  1. Reţeta intră în repertoriul permanent al bucătăriei mele
  2. Reţeta va intra în cartea mea de bucate, împreună cu fotografia autorului, ca să ştie toată lumea cine e de vină.

10 comentarii:

  1. doamnă, nu ştiu ce bai are wordpressu', treaba lui. important e că a ieşit mâncarea. mă sâmţăsc onorat:-) de includerea pozei mele în cartea ta de bucate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adi, mîncarea e excepţională! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil, Lucia, că gătitul e la fel de incitant ca scrisul!
    Altfel nu-mi explic.
    Adevărul e că eu fumez sudat doar în două ipostaze: când încerc să scriu ceva şi când încerc să gătesc.
    La primul tip de activitate am căpătat şi admiratori.
    La al doilea, doar supravieţuitori.
    Oricum, cârnaţii arată bestial!
    O horă a unirii excipienţilor producători de colesterol.
    Întreabă-l pe inventator ce se bea la felul ăsta, cu excepţia ceaiului de anghinară, care e total snob şi neserios.
    Mai întreabă-l dacă merge îngheţată după.
    Apoi somn de voie.
    Rău e sp fii pofticios! Ca mine.
    Mi-ai distrus ziua!

    RăspundețiȘtergere
  4. Renata, gătitul e una din plăcerile mele dintotdeauna, mai ales cînd am pentru cine. Dar cînd gătesc nu simt nevoia să fumez :) Doar cînd scriu sau cînd stau la taclale. Şi la cafea, biensur.
    Cred că berea merge cel mai bine. Pentru continuitate. Iar apoi o cafea.
    Sorry că ţi-am distrus ziua :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. La cat am mancat aici nu imi mai trebuie

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevărul e că acest Adi Hădean altceva în afară să ” ne dea de lucru ” şi să ne ” chinuie ” nu ştie.... eu una caut să intru foarte rar pe blogul său, căci leşin şi plesnesc de nervi nervoşi că nu-mi iese precum lui, dar ne ” torturează ” cu reţetele căci pune şi poze pe deasupra, aşa ” criminal estem ;) :)
    Duminică frumoasă, vă doresc !
    respecte,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar daca mi-ai facut pofta, in perioada asta prefer salatele, cat mai simple si fara a implica pe Maria Sa aragazul

    RăspundețiȘtergere
  8. @Oana, ai toată înţelegerea mea. All inclusive.
    @Sibilla, eu, care sunt probabil masochistă, citesc în fiecare zi blogul lui Adi Hădean. E criminal, fără doar şi poate.
    Toate cele bune!
    @Cody, salatele sunt foarte sănătoase, dar uneori simt nevoia de bunătăţi.

    RăspundețiȘtergere
  9. lucia, felicitările îţi revin, fără îndoială, doar tu ai gătit:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hadean
    Adi, e ca la teatru sau la muzică - aici tu eşti autorul, iar eu interpretul :))

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!