joi, 18 decembrie 2014

Blog aproape abandonat

Am primit un comentariu anonim la postarea precedentă. Autorul/autoarea mă întreabă ce mai fac și dacă m-am săturat de blog.
În mod obișnuit, comentariile anonime merg direct la spam. Nu și acesta.
Nu pot spune că m-am săturat de blog. Chiar mi-e dor de vremurile cînd postam zilnic, uneori și de două ori pe zi. Aveam cititori, număram „unicii” și urmăream săptămânal pe ce loc sunt în top. Dar, mai ales, discutam cu cititorii, răspundeam la comentarii, inventam evenimente. Vă mai aduceți aminte de Cenaclul online și de Premiile Lili? Dar de premiile Blog de Blog? Și, ce e cel mai important, în anii aceia mi-am făcut o mulțime de prieteni. Online și offline.
Să spun că Facebook a distrus toate astea este, pe cît de-adevărat, pe-atît de fals. Pentru că nici pe Facebook nu prea mai scriu. Dau „like”-uri, nu prea multe. Mai pun cîte o poză sau anunț un spectacol. Cine sau ce mă împiedică să scriu?
Deocamdată, n-am găsit un răspuns,
Dar poate, de acum încolo...

16 comentarii:

  1. SI eu am pățit la fel. E totuși efectul FB, care e foarte cronofag si ne împinge către comunicare pe mutește, doar cu LIKE și SHARE. Si cînd cei mai mulți prieteni virtuali pleacă de pe blog pe FB, facem si noi la fel, si nu ne mai rămîne nici timp, nici energie pentru altceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. FB este atît de rapid, încît, uneori, n-ai timp nici să gîndeşti !
    Metoda rapidă de a-ţi lua ţara înapoi....

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga doamna Verona, astazi s-a intamplat sa compar un pic blogul cu facebook-ul; concluzia din punct de vedere cultural, este favorabila blogului. Din punctul meu de vedere, Facebook mimeaza comunicarea si introduce un schematism si un invazionism periculoase. In plus, sunt mult diminuate sansele de a-l intelege pe celalalt si a fi inteles de el. Ve voi vizita si pe Facebook si ii promit si dnei Zoe Petre ca o voi vizita acolo si la fel si Matildei, daca nu se supara. Rog publicati si aceasta anonimitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Căutând o supapă a furiei neputinţei, am aflat şi eu ce este un blog în 2010, la începutul celui de al doilea mandat TB. Acum, la sfârşitul mandatului, din cele cunoscute mie, multe bloguri sunt inactive sau şterse, prin blogosfera rarefiată suflă vântul rece. Probabil cei mai mulţi sunt acum la distracţie pe FB :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga doamna Verona, mi-am retras cererea de prietenie, care a stat mai mult de o saptamana in atentia dumneavoastra. Soarta a vrut sa mai schimbam o vorba be blog, nu si pe facebook. Va doresc toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dezolată, n-am avut timp să mă uit la cererile de prietenie. Era bine să-mi trimiteți și un mesaj privat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi e dor de Blog de Blog sau de Premiile Lili. N-ar fi rau sa aducem Facebook aici cu grupurile lui, sa comunicam peste tot si sa ne mai adunam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ar fi bine, dar nu știu dacă am eu acum timp și energie pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca ma apuc si eu sa imi fac un blog ca pare interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mare pacat ca ati parasit blogul! Ar fi frumos, ca macar din cand in cand, cand mai aveti timp sa mai scrieti un articol.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!