sâmbătă, 1 martie 2014

Secretul atomic. Dezvăluiri senzaționale

Proces verbal

Giurgiu, 26 februarie 2014

Ora 18
În Cafeneaua artiștilor, elegant renovată, de la parterul Teatrului „Tudor Vianu” din Giurgiu, în prezența unui public numeros și entuziast, a fost lansată colecția THEATRE a editurii Tritonic International, o serie de cărți cu piese românești contemporane traduse în limbi de circulație mondială. Au prezentat editorul Bogdan Hrib și trei dintre autorii publicați - Dinu Grigorescu, Mircea M. Ionescu, Lucia Verona. S-a vorbit despre colecție în general și despre cea mai recentă apariție - ”The Elephant Collector” de Mircea M. Ionescu - în special. În hol era amenajat un stand de cărți de unde participanții au putut cumpăra volumele prezentate, precum și romane polițiste.
Au urmat autografe, poze, fursecuri, cafele, sucuri.

Ora 19
La etaj, sala Studio devenise neîncăpătoare. Printre spectatori, primarul municipiului Giurgiu și alți reprezentanți ai autorităților locale, ca și un mare număr de bucureșteni - scriitori, actori, jurnaliști și alți prieteni ai autoarei. Numele lor apar în anexa 2. Pe scenă, actorii Pavel Bârsan și Violeta Teașcă, interpreții spectacolului ”Secretul atomic”au dezvăluit secrete de stat și chiar secretul atomic. Discuțiile de pe scenă au fost foarte serioase, în schimb în sală s-a rîs tot timpul.

Ora 20,20
Piesa s-a terminat și au început aplauzele. Au urcat pe scenă, pentru a primi și ei, alături de actori, aplauzele pe deplin meritate, regizoarea Ingrid Bonța, scenograful Daniel Divrician și autoarea.
Directorul teatrului, Mircea M. Ionescu, s-a declarat mulțumit de spectacol și i-a felicitat pe realizatori.

Ora 20,30
Aplauzele s-au încheiat. Publicul a părăsit sala și s-a îndreptat din nou spre Cafeneaua artiștilot.
Poze, pupături, felicitări, fursecuri, sucuri mai mult sau mai puțin fermentate.

ANEXA 1: cîteva fotografii de la lansare și spectacol.













ANEXA 2. Lista incompletă a invitaților, în dezordine: Antoneta Seghedi, Matilda, Mădălina Ionescu, Gabriela Firea, Ligia Enache, Corina Gheorghe, Alina, Cezar Lungu, Veronica Ivan, Ruxandra Bălașu, Ramona Olasz, N. Modreanu, Anamaria Kovalciuc, Cornelia Maria Savu, Sebastian Ungureanu, Mario Podoleanu, Jeana Morărescu, Coca Popescu, Emil Mladin, Dinu Grigorescu, Bogdan Hrib, George Volceanov. 

 P:S. Dezvăluirile senzaționale de pe scenă nu pot fi notate în procesul verbal. E vorba despre codul atomic, cu asta nu ne jucăm. Deci, cine dorește să afle tot, să vadă spectacolul.

9 comentarii:

  1. A fost super ! Felicitări ! Şi, nu în ultimul rînd, LA MULŢI ANI ! Şi cît mai multe creaţii minunate, precum ne-aţi obişnuit !

    RăspundețiȘtergere
  2. La Mulți Ani! de aniversare și la multe premiere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sănătate şi inspiraţiune, doamnă!
    LA MULŢI ANI şi numai bine să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  4. De ziua ta n-am fost prezent, îţi zic acum “La mulţi ani”, dar ca să vezi cum că lucrurile se leagă şi tot ele ne vin în ajutor atunci când suntem prost-crescuţi – păcătoşi, dar nu răi – de la Horia Gârbea citire am aflat – pentru că azi am intrat p-acilea – că a început Purimul. Măştile, au apărut măştile, eu sunt prima mască ! :)
    Prima mască, adicătelea eu, îţi spune că am rămas mască, zău, din momentul în care am văzut cea mai recentă fotografie a ta, cea de mai sus. Doamne, cât de frumoasă ai fost şi cât de frumoasă eşti şi acum, sincer, mă tulburi… :D
    Aşa că de Purim, cum Dumnezeu mi-a luat minţile şi nu ştiu ce să-ţi mai urez, îţi spun : Să fii iubită !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc foarte mult pentru frumoasa urare! Nici eu n-am fost prezentă de ziua mea :)

      Ștergere
  5. O primavara frumoasa si plina de inspiratii!!

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!