sâmbătă, 25 mai 2013

Am mai tăiat o panglică la Ogrezeni

Am tăiat panglica duminica trecută, dar abia azi am reuşit să-mi fac drum către blog, cam neglijat în ultima vreme.
Am inaugurat noua terasă a Centrului Cultural Ogrezeni, în prezenţa unor membri marcanţi ai comitetului Premiilor Lili, ai comitetului pentru statua lui Traian şi ai altor comitete şi comiţii. Tăierea panglicii a decurs în bune condiţii:

Cafele pe noua terasă:

Şi, evident, şampanie, cu primele căpşuni din noua recoltă:
În încheiere, participanţii au degustat, ba chiar au mîncat, diferite preparate la grătar. Nu a lipsit celebra salată Ogrezeni.
Vă voi ţine la curent cu viitoarele inaugurări.

18 comentarii:

  1. Citi saci cu ciment au intrat acolo? Ati folosit asfaltatorii dlui Basescu? Vad ca se practica, pentru portabilitate, cultura la pahar. Inteleg ca sarbatoarea a durat o saptamina! Cele mai bune urari de sanatate si prosperitate noii dumneavoastra terase. Sa o maturati cu placere si sa dea o ridicata productie culturala pe metrul patrat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu exact, cred că 15 saci. Ne-am descurcat cu forţe proprii, nu folosim asfaltatorii altora.
      Terasa vă mulţumeşte pentru urări şi vă invită s-o vizitaţi.

      Ștergere
    2. Va multumesc pentru invitatie, incerc sa imi dau seama cind as putea face vizita, fiindca nu mi-e prea la indemina. Cam cind sunteti de gasit acolo? Nu de alta, dar sa nu fie numai terasa.

      Ștergere
    3. Vara, terasa nu e singura. Iar desantul din Bucuresti e de obicei simbata sau duminica, dar nu stiu intotdeauna cu mai mult de o zi inainte. Dar am sa fac o zi a portilor deschise pe care o voi anunta din timp.

      Ștergere
  2. au intrat aproape 18 saci de 40kg. terasa are 6 metri pe 4 metri cu o grosime aproximativa de 13 cm,plus au mai intrat niste roabe de beton la o bucata de trotuar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Precizările sunt binevenite.

      Ștergere
    2. Va multumesc pentru detalii, in adevar, sunt binevenite, inseamna ca v-a costat cam 10 milioane.

      Ștergere
    3. Răspuns la o întrebare:
      Din păcate, nu știu pe nimeni, scriitor sau nescriitor, pentru ceea ce mi-ați spus, dar dacă aflu ceva, vă anunț.

      Ștergere
  3. Felicitări organizatorilor și constructorilor cu regret că am absentat.

    Impecabil dozajul: la 3,12 metri cubi trebuie între 16 și 19 saci ciment. Sper că ați prevăzut o armătură ușoară de contracție (plasă de 6 mm). Totuși, o placă de 13 cm mă cam înfiorează (eu aș fi ales 8-10 cm). Propun ca noua terasă să se numească și „Terasa poporului” prin analogie cu Casa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horia, eşti oricînd binevenit. Terasa te aşteaptă. Numele încă nu a fost stabilit, va fi un nou prilej de şampanie.
      Pentru detaliile tehnice, las specialiştii să se pronunţe,

      Ștergere
    2. Asa este domnule Garbea, am vazut pe undeva ca stratul de beton al unei autostrazi are grosimea de 27cm (sigur, depinde si de marca betonului). Nu cred ca trebuie ales un nume cu "poporului", cred ca trebuie altceva, inclusiv cu amprentele scriitorilor vizitatori in cimentul terasei.

      Ștergere
    3. Ne-am gîndit şi noi la amprente, dar prea tîrziu, betonul se uscase deja.

      Ștergere
  4. Horia am pus plasa de 4 ca era mai ieftina, adica la juma de pret fata de aia de 6. referitor la grosime, nu te infiora, avand in vedere istoricul zonei, adica miscari ale pamantului, am optat pentru o grosime mare, pe la noi in Ardeal grosimea clasica e de 15 cm. dozajul la fel e unul clasic. undeva spre B100. adica 20 de lopeti balast si 3 de ciment. poate iti faci timp de o vizita, asa cum a spus si Lucia

    RăspundețiȘtergere
  5. Silvu ple, Lucia.

    Ce de bucurii: Codeus în acţiune – salve, Codeus! – dar nu numai atât, o intervenţie, ca de obicei, a domnului Gârbea – meseriaş cu diplomă – şi ce loc de comentarii: cum a rupt Codeus teoria elasticităţii betonului uşor, prin armarea cu plasă de Buzău, fi 4, crescând grosimea stratului dar slăbind tăria betonului – 6 la 1, minune, ca la şapă, că ţine la buzunarul tău – ca să nu se crape, ceea ce e corect, că nu treci cu tancu’ pe terasă, dar cel mai mult mi-a plăcut – felicitări, Codeus! – că a lăsat şi rost de dilataţie. Dar, că sunt Bordelezu, nu altul, îl rog pe Codeus să-mi explice cum a rezolvat problema drenajului. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lucia

    Am fost ocupat, te rog să mă ierţi că nu am mai comentat, dac-ai şti ce bucurie mi-a făcut faptul că te-am regăsit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mă bucur foarte mult. Din păcate, nu prea mai am chef de scris pe blog, sunt ca partidul comunist din Laponia, adică mi-am pierdut elanul. :( Poate revine.

      Ștergere

Click pe poză!