miercuri, 6 februarie 2013

Blog'n roll se întoarce... la puterea a doua şi a treia!

La 23 mai 2009, la Muzeul Hărţilor din strada Londra nr. 39, cel mai bun blogger dintre politicieni, Adrian Năstase, lansa volumul "blog'n roll", o selecţie din postările de pe blogul autorului, cele mai multe din zona politicului, de la reacţii prompte la anumite evenimente la analize profunde ale unor fenomene,  dar şi postări despre cărţi, filme, tablouri. Era, din cîte ştiu, o premieră: un blog devenit carte. Despre carte şi despre lansare puteţi citi aici şi aici şi pe multe alte bloguri.
De atunci au trecut vreo patru ani şi s-au întîmplat multe. Dar, indiferent de împrejurări, oriunde s-ar afla, Adrian Năstase continuă să scrie pe blog. Este un mediu de exprimare care i se potriveşte perfect. Iar postările lui nu au ecou doar în blogosferă, ci sunt adesea preluate de presa scrisă şi/sau audiovizuală. Şi iată că acum, pe baza postărilor din aceşti patru ani, "blog'n roll" continuă cu volumele doi şi trei.
Lansarea va avea loc sîmbătă, 9 februarie 2013, la ora 11, tot la Muzeul Hărţilor, tot în strada Londra nr. 39. Sunt invitaţi, fireşte, toţi bloggerii.

Aveţi în imagine coperta primului volum "blog'n roll", următoarele le voi posta tot aici, chiar azi.
Iată-le:
 

10 comentarii:

  1. Venim. Nu chiar toti, dar majoritatea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Lilick
      67%? :)
      De tine eram sigură că vii, abia aştept să ne vedem.

      Ștergere
  2. Silvu ple !

    Adrian Năstase e, trebuie s-o recunosc, de departe unul dintre cei mai buni bloggeri, nu doar cel mai bun blogger dintre politicieni, este un om de stat care ştie să scrie, cum erau, pe vremuri, adevăraţii oameni de stat. E din ce în ce mai bun. Îl felicit pentru reuşită.

    Am toată încrederea că îi vei face o prezentare, cea mai frumoasă prezentare, să stea mâţa-n coadă! :)
    Îţi voi ţine mâine pumnii. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Silvu ple !

    Nu te-am văzut la televizor, fapt care m-a enervat enorm. Am ripostat în bordeleză. :)
    http://bordelezu.blogspot.ro/2013/02/planul-secret-al-lui-nastase-hotul.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silvu ple, mă tem că e vina mea, nu sunt destul de telegenică :)
      Citesc și riposta bordeleză.

      Ai primit cartea?

      Ștergere
    2. Nu poţi să-ţi închipui ce surpriză mi-ai făcut... am primit-o. Sărut mâna. Mai vorbim, acum nu mai am cuvinte. Te rog să mă ierţi.

      Ștergere

Click pe poză!