joi, 10 iunie 2010

Un labirint la Bookfest (cu update)

Mîine (vineri 11 iunie) la ora 16 romanul meu "Labirint obligatoriu" va fi prezentat la Bookfest, la standul editurii Tritonic. Dau şi autografe, dacă vreţi. Sper că vreţi! :D
Poate bem şi o cafea după lansare, pe  terasă. Sau o bere. Vă aştept pe toţi!
Update: Iată filmul lansării. Alături de mine îi puteţi vedea pe Bogdan Hrib, Oana Stoica Mujea (Oana, mulţumesc, ai vorbit atît de frumos despre cartea mea că n-am încotro, trebuie să fiu de acord cu tine), Daniel Cristea Enache şi Alexandru Petria.
Mulţumesc lui George Şerban, celebrul cineast deja nominalizat la Premiul Oscărică. De această dată îl va primi cu siguranţă!

13 comentarii:

  1. Mult succes. Nu pot veni ca sint obligat sa fiu la premiile USR, facind parte din juriu. Numai bine si vinzare buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Horia Gârbea
    Merci, a fost foarte plăcut, chiar dacă vînzarea de carte e cam slabă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici gasesti filmul privind prezentarea. Il voi pune si eu pe blog.
    http://www.youtube.com/watch?v=nzUQ8j0332M

    la domnul Petria n-a iesit pentru ca tocmai incepuse o lansare la pavilionul alaturat si s-au suprapus sunetele.

    RăspundețiȘtergere
  4. @GS
    Mulţumesc pentru film!

    @Oana
    E mişto filmul, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. buna dimineata. ce m-as face eu fara George, cred ca a vrut sa vad si eu pe viu ce a fost pe acolo, daca tot nu am putut fi prezent )))

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos film, felicitări regizorului, dar şi vedetelor din distribuţie !

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare rau ca nu am ajuns si eu, abia azi am sosit in Bucuresti.:(

    RăspundețiȘtergere
  8. @El Desdichado
    Nu-i nimic, vor mai fi ocazii.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!