Asta vreau să spun. Nu iasomie, nu mosc, nu alte arome subtile, ci mirosul de carte abia ieşită de la tipar, mirosul acela amărui de hîrtie şi cerneală. Pentru că, aşa cum spune Karl Lagerfeld, "mirosul de carte proapăt tipărită este cel mai bun miros din lume." Aşa că el, Lagerfeld, a creat cutia - în formă de carte, desigur - pentru noul parfum "Paper Passion". Parfum de carte proaspăt tipărită.
De mult n-am mai primit o veste atît de bună.
Glumea cineva într-un ziar de pe net că "Paper Passion", care costă 115$ sau 88€, ar putea fi folosit şi pentru a parfuma dispozitivele de citit gen Kindle :)) Dar ştiu eu dacă era chiar glumă?
Oricum, dacă mirosul de carte proaspăt tipărită va fi la modă, vom putea face economii. De ce să dăm atîţia bani pe un parfum? O carte costă mult mai puţin. Plus că poţi s-o şi citeşti!
Păcat că nu a apărut ştirea înainte de Bookfest. Vă daţi seama ce de lume ar fi venit să se parfumeze?!
E o idee ! Multe specimene l-ar putea folosi cînd au vreo întîlnire importantă, să miroasă şi ei a intelectuali...:))
RăspundețiȘtergere@Matilda
RăspundețiȘtergereExact! :)))