luni, 2 mai 2011

Cum am sărbătorit 1 Mai prin muncă sau Premiile Lili reloaded. Kommunikat

În această frumoasă şi primăvăratică zi de 1 Mai,  ne-am deplasat (nu am folosit pluralul senioral, este vorba de cîţiva membri ai comitetului Premiilor Lili) la Centrul Cultural Ogrezeni pentru a vedea cu ochii noştri situaţia. Directorul Centrului Cultural ne-a prezentat stadiul pregătirilor pentru noul sezon de lecturi şi, desigur, stadiul lucrărilor agricole.
Am constatat următoarele:

  1. n-am avut cvorum. 
  2. am avut, în schimb, ceapă verde şi salată din grădina proprie. Au fost excelente, amestecate cu multe alte ingrediente, plus mentă şi frunze de anason din susnumita grădină, într-o minunată şi irepetabilă salată made by Eszti. Irepetabilă pentru că ingredientele se schimbă de fiecare dată. Şi fără poză. Ne-am amintit că trebuie s-o fotografiem abia cînd era pe sfîrşite. 
  3. Toţi pomii au înflorit. Şi căpşunii. Şi liliacul. 
  4. neavînd cvorum (vezi punctul 1), nu am putut vota. Am ajuns totuşi la concluzia că trebuie să continuăm proiectul Premiile Lili.
  5. apoi am luat pauză. O săptămînă. Şedinţa se va relua duminica viitoare, cînd sperăm să avem soare şi cvorum.
Aici se încheie kommunikatul.
Semnat indescifrabil de cei prezenţi.

FOARTE IMPORTANT!
Cei care doresc să participe la a treia ediţie a festivalului de literatură Premiile Lili sunt rugaţi să trimită texte (poezie, proză, memorialistică, critică, teatru) pe adresa premiile.lili@gmail.com. Dacă primim texte bune în următoarele zile, putem relua cenaclul online şi programa lecturile de la Ogrezeni. Aşteptăm!

Update: există, totuşi, o poză cu salata cea minunată. Cît mai rămăsese din ea după cîteva minute de dezbateri. Courtesy of Cody.

2 comentarii:

  1. sunt poze cu salata, din pacate nu inainte de a "intra" in salata, dar e bine si spre final )))
    http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.1537016284090.62101.1795374659

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!