miercuri, 13 iunie 2007

Toata lumea azi blogheaza...

Toata lumea are blog, deci daca vreau sa fiu in rindul lumii, trebuie sa am si eu un blog, desi nu prea vad la ce-mi foloseste. E un fel de scris la gazeta de perete in lipsa unui mare ziar sau a unui post de televiziune. Culmea e ca blogheaza (banuiesc ca acesta e cuvintul) si unii care au spatiu suficient si vizibilitate pentru a-si face publice ideile.
De fapt, de ce scriu oamenii bloguri? Unii lumea imiteaza, altii blogheaza de urit, ar spune veselul Alecsandri.
Probabil ca exista si alte motive. Cind am sa le gasesc, am sa revin.

Un comentariu:

  1. Bună Ziua !
    Către Doamna Lucia Verona !
    ~
    Desigur că ... există şi alte MULTE motive, însă, "global" le-aţi sesizat, în esenţă ... graniţele !
    ~
    Mulţi ... au "început" înaintea noastră ! Permiteţi-mi ... să fiu, de la BUN ÎNCEPUT !
    Doamne ajută !
    ~
    Cornelius, :)
    PS: ... îmi pare rău, pentru "neputinţa mea" ... de a-mi susţine până la capăt propriul proiect ! ...
    (m-am "obişnuit" cu î din a = â ; în clasa I-a, am avut mica mea confuzie: NU înţelegeam de ce, pentru Pâine ... se folosesc doi i ! Eram de vârsta lui fiimea, ŞI ŞTIAM SĂ SCRIU ! Aşa cum eu ... "am pierdut" când ai mei m-au mutat de la Şcoala experimentală, cu PROFESORI încă din Clasa I-a, poate ... tot aşa, a pierdut şi fetiţa mea, Ana Maria Ştefania, SECHESTRATĂ de nişte inconştienţi - aşa zise "rudele din partea soţiei DECEDATE" ... de mai bine de 6 luni. Şi ... ţinută ÎN MINCIUNĂ şi "ameninţare cu bătaia ~ după moda veche". Deşi ... le-am spus CĂ nu vreau s-o DRESEZ şi că ... NU vreau s-o HRĂNESC cu E-uri = dulciuri, sucuri, salamuri etc. Era în burtică la ... Mihaela, când aceasta ... a "făcut" CANCER ! CUM ... să am grija fetiţei ? A pierdut deja 6 luni, în care puteam să-i fac ... nişte markeri pentru "sesizare" de "Cancer". Am ARUNCAT pe apa sâmbetei ... peste 10.000 RON, pentru a "câştiga" Tutela ! Acum două luni, ... iar fetiţa este TOT ACOLO ! Şi-a pierdut mama şi riscă să-şi piardă şi tatăl, căci ... DOAR Blogurile mă mai ţin viabil)
    ~,

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!