joi, 21 iunie 2007

Capitolul 5, in care eroina renunta la modestie si...

Si recunoaste tot.
Recunosc, pina acum nu m-am laudat destul, nu mi-am pus in valoare calitatile, nu mi-am aratat destul meritele, asa ca trebuie sa precizez, aici si acum, ca acest site - http://www.luciaverona.ro l-am facut eu singura, cu mina mea, adica mai precis cu mausul meu. Toate siturile sau site-urile, cum preferati, din lista de la pagina Hobby din site tot eu le-am facut. Cu aceeasi mina, dar desigur nu cu acelasi maus sau mouse. Acum am unul optic, fireste. Am mai progresat si eu, nu numai mausul, trebuie s-o spun, la acest site am trecut de la layout-ul cu tabele la cel cu CSS. Nu e un pas mare pentru omenire, dar pentru mine e un prag pe care l-am trecut cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Click pe poză!