joi, 29 septembrie 2011

Se spune că mîine beau o cafea la Piteşti...

Am aflat şi eu, de pe Facebook, că vineri la ora 14 Oana dă o cafea cu crime frişcă în Piteşti, la Cafegiu.ro. Cu lansări de carte, fireşte. Nimeni nu m-a anunţat oficial, nu ştiu cînd şi cu ce mijloc de transport voi ajunge acolo. Dar dacă aşa scrie pe Facebook, înseamnă că voi ajunge eu cumva... Aşa că mă adresez cititorilor şi fanilor mei - vă rog frumos, nu vă înghesuiţi, staţi frumos la rînd, nu-i îmbrînciţi pe cititorii şi fanii Ivonei Boitan, pe ai Monicăi Ramirez şi pe cei ai lui Bogdan Hrib. Autografe vor fi suficiente pentru toţi, locuri în cafenea mai greu, bănuiesc că toate vor fi ocupate de fanii Oanei Stoica Mujea :)

4 comentarii:

  1. Eu am crezut ca e vreo gluma de-a Oanei! Deci, e serioasa treaba?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Geocer
    Poate că e o glumă, dar noi am luat-o în serios :) Vineri la ora 14 vom bea cafea în Piteşti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din păcate e zi de revistă pt. mine. Doresc deplin succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Horia Gârbea
    Mulţumesc. Poate vii data viitoare.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!